Caylee Skrevet 8. mars 2015 Skrevet 8. mars 2015 Når jeg blir sint kan jeg skikkelig sint. Det kjennes ut som jeg "brenner" invendig, og blir jeg sint nok kan jeg kaste ting rundt. Noen ganger blir jeg så sint at jeg begyner å slå meg selv hardt i hodet, så hardt at det gjør veldig vondt Det er utrolig slitsomt. Pleier folk bli så sint? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 Skrevet 8. mars 2015 Nei, dette er ikke vanlig oppførsel av voksne mennesker. Anonymous poster hash: de124...2a1 0 Siter
Toga Skrevet 8. mars 2015 Skrevet 8. mars 2015 Hm. Har ikke sett så mye sinne utad her inne, fra din side. Men det gjelder kanskje bare IRL, eller kanskje bare innvendig? 0 Siter
Trine Skrevet 8. mars 2015 Skrevet 8. mars 2015 Jeg tror ikke det er normalt å bli så sint som det du forklarer. Jeg blir forbanna når det er ting jeg ikke får til, men ikke så ille at jeg ødelegger ting eller meg selv. Kan kaste ting, men kun det jeg vet ikke går istykker, også drar jeg meg i håret sånn at det gjør litt vondt, men ikke så hardt at det løsner. Men selv om det ikke er normalt å reagere slik som du gjør, så har du endel utfordringer som gjør at det kanskje ikke er så unormalt alikevel. 0 Siter
Bookworm Skrevet 8. mars 2015 Skrevet 8. mars 2015 Jeg tror ikke det er spesielt normalt å reagere på denne måten, nei ... 0 Siter
Madelenemie Skrevet 8. mars 2015 Skrevet 8. mars 2015 Når jeg blir sint kan jeg skikkelig sint. Det kjennes ut som jeg "brenner" invendig, og blir jeg sint nok kan jeg kaste ting rundt. Noen ganger blir jeg så sint at jeg begyner å slå meg selv hardt i hodet, så hardt at det gjør veldig vondt Det er utrolig slitsomt. Pleier folk bli så sint? Hei! Jeg forstår ikke sånt sinne, der man slår seg selv og kaster ting rundt, men jeg kan bli veldig sint. Ikke så ofte, men det skjer:-) Jeg tar det vel mer ut der og da...jeg vet ikke, kanskje ditt problem er at du stenger sinne inni deg for lenge? Jeg vet ikke, bare noen tanker. Når jeg blir sint, er jeg sint, så er det ferdig og glemt, 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 Skrevet 8. mars 2015 Jeg forstår deg litt. Har kjent selv på en kokende følelse i brystet der jeg bare vil kaste noe. Jeg pleide ikke å gjøre det, men forstår litt at ikke alle klarer å holde igjen. Det har blitt bedre med årene, og muligens av medisiner.<br /><br />Jeg lurer litt på de som her skriver at det ikke er vanlig reaksjon. Er det denne følelsen som ikke er vanlig, eller å handle etter den?Anonymous poster hash: 7cda4...ab8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 Skrevet 8. mars 2015 Jeg reagerte slik når jeg var ung, men "vokste" det av meg i slutten av 20-åra. Anonymous poster hash: c35c4...017 0 Siter
Caylee Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Skrevet 9. mars 2015 Hm. Har ikke sett så mye sinne utad her inne, fra din side. Men det gjelder kanskje bare IRL, eller kanskje bare innvendig? Begge deler.. Det er nesten som jeg er to forskjellige personer En som er sykt redd for å såre andre og forsiktig til vanlig samtidig som når jeg blir sint kan jeg bli veldig sint 0 Siter
Toga Skrevet 9. mars 2015 Skrevet 9. mars 2015 Begge deler.. Det er nesten som jeg er to forskjellige personer En som er sykt redd for å såre andre og forsiktig til vanlig samtidig som når jeg blir sint kan jeg bli veldig sint Det tror jeg ikke noe på. At du blir veldig sint. Jeg tror du bare tror det selv, siden du har lest om borderline. Og føler at du "er" dette. 0 Siter
Caylee Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Skrevet 9. mars 2015 Det tror jeg ikke noe på. At du blir veldig sint. Jeg tror du bare tror det selv, siden du har lest om borderline. Og føler at du "er" dette. Ok. Du får tro på hva du vil Jeg driter langt i borderline 0 Siter
Toga Skrevet 9. mars 2015 Skrevet 9. mars 2015 Ok. Du får tro på hva du vil Jeg driter langt i borderline Blir sint, da? Slipp helvete løs? 0 Siter
FGT Skrevet 9. mars 2015 Skrevet 9. mars 2015 Når jeg blir sint kan jeg skikkelig sint. Det kjennes ut som jeg "brenner" invendig, og blir jeg sint nok kan jeg kaste ting rundt. Noen ganger blir jeg så sint at jeg begyner å slå meg selv hardt i hodet, så hardt at det gjør veldig vondt Det er utrolig slitsomt. Pleier folk bli så sint? Det er vel det en kaller vredesutbrudd . Er du volderlig også når du blir så sint? Dette belaster hele systemet ditt, så det kan være lurt å styre sinne et hakk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.