Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man legger seg, men er veldig "aktivert", midt på natten, men ønsker å sovne. Bør man bare ligge der så lenge som mulig? Jeg blir så frustrert, samtidig som jeg er sliten og egentlig ikke orker å ta en "pause" fra å forsøke å sovne (stå opp en stund).

Jeg begynner å bli mektig lei dette tullet. Når jeg tidligere brukte Truxal regulerte dette seg selv. Men jeg ønsker ikke å bruke slikt, fordi jeg blir sliten og nedstemt av det. Hele neste dag.

Er noe drit!

DenNorskeElg
Skrevet

Ikke for å være frekk, men har de forsøkt vekkerklokke om morran? Tror ikke det nytter å sovne hvis man ikke er trøtt

Skrevet

Har forsøkt det... men det er noe rart med formiddagen... den er så søvndyssende.

Noe som ikke hadde vært noe problem hadde jeg vært på arbe.

First world problems, dette. Så absolutt.

Skrevet

Men sånn som nå, da. Jeg sov under 8 timer i går, og det er over 16 timer siden jeg stod opp. Men jeg er lys våken.

Skrevet

Når er det anbefalt at jeg stiller vekkerklokken til nå?

DenNorskeElg
Skrevet

10.00 idag også 9.00 imorra også 8.00 overimorra og fremover?

Tror ikke det er noen søvnekspert ansatt på dol for tiden, og hvis det var så villen nok ikke vært oppe nå ;)

Skrevet (endret)

Jeg hadde ingen problemer med å være trøtt tidligere. Det er noe jeg har utviklet meg til. Jeg har utviklet meg til å tåle smerte og ubehag mindre.

Det er synd.

Endret av Toga
Skrevet

Men i det siste har jeg i alle fall konstatert at det ikke funker å døgne.

Skrevet

Å døgne er ikke veldig lurt nei :lol:

Jeg orker ikke det... orker ikke sitte og glo en hel dag, når jeg er så sliten.

Skrevet

Men nå satte jeg klokka til 9... har lest det er best med fast tid hver dag, ufravikelig.

Kommer til å ombestemme meg når den ringer.

DenNorskeElg
Skrevet

Men nå satte jeg klokka til 9... har lest det er best med fast tid hver dag, ufravikelig.

Kommer til å ombestemme meg når den ringer.

Lykke til

Får håpe du har sovnet før 9 da

;)

Skrevet

Gleder meg til 9, da skal jeg koke masse kaffe.

Som ikke hjelper, køyer nok 11.

Skrevet

Lykke til

Får håpe du har sovnet før 9 da

;)

Takker. ;)

Tviler.

Skrevet

Maks. 09:00, HVER dag!!!

Nå blir det skikk her. Føler det på meg.

Synd jeg endrer personlighet.

Skrevet

Har forsøkt det... men det er noe rart med formiddagen... den er så søvndyssende.

Noe som ikke hadde vært noe problem hadde jeg vært på arbe.

First world problems, dette. Så absolutt.

Gå en lang lang tur midt på formiddagen så er problemet løst. (Ikke lett å sove gående). (Noe sånt)
Skrevet

Nå føltes det som naboen sa "svindler". Kanskje de prater nå, om meg.

Tror folk syns jeg er søppel. Det er ingen ære i å være slask.

Skrevet

Gå en lang lang tur midt på formiddagen så er problemet løst. (Ikke lett å sove gående). (Noe sånt)

Forrige gang jeg gjorde det måtte jeg trekke beina etter meg på slutten, og hoppe i bingen når jeg kom hjem.

DenNorskeElg
Skrevet

Maks. 09:00, HVER dag!!!

Nå blir det skikk her. Føler det på meg.

Synd jeg endrer personlighet.

Prøvde å lage en robert eriksson meme som sa at han approves of this message med tommelen opp og bredt glis. Men fikk det ikke til så du får visualisere meme'n istedenfor

Skrevet

Jeg gir faen jeg. Skrur av klokken. Hva er poenget. Ses til barne-tv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...