Toga Skrevet 9. mars 2015 Skrevet 9. mars 2015 Hvis man legger seg, men er veldig "aktivert", midt på natten, men ønsker å sovne. Bør man bare ligge der så lenge som mulig? Jeg blir så frustrert, samtidig som jeg er sliten og egentlig ikke orker å ta en "pause" fra å forsøke å sovne (stå opp en stund). Jeg begynner å bli mektig lei dette tullet. Når jeg tidligere brukte Truxal regulerte dette seg selv. Men jeg ønsker ikke å bruke slikt, fordi jeg blir sliten og nedstemt av det. Hele neste dag. Er noe drit! 0 Siter
DenNorskeElg Skrevet 9. mars 2015 Skrevet 9. mars 2015 Ikke for å være frekk, men har de forsøkt vekkerklokke om morran? Tror ikke det nytter å sovne hvis man ikke er trøtt 0 Siter
Toga Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Skrevet 9. mars 2015 Har forsøkt det... men det er noe rart med formiddagen... den er så søvndyssende. Noe som ikke hadde vært noe problem hadde jeg vært på arbe. First world problems, dette. Så absolutt. 0 Siter
Toga Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Skrevet 9. mars 2015 Men sånn som nå, da. Jeg sov under 8 timer i går, og det er over 16 timer siden jeg stod opp. Men jeg er lys våken. 0 Siter
Toga Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Skrevet 9. mars 2015 Når er det anbefalt at jeg stiller vekkerklokken til nå? 0 Siter
DenNorskeElg Skrevet 9. mars 2015 Skrevet 9. mars 2015 10.00 idag også 9.00 imorra også 8.00 overimorra og fremover? Tror ikke det er noen søvnekspert ansatt på dol for tiden, og hvis det var så villen nok ikke vært oppe nå 0 Siter
Toga Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Skrevet 9. mars 2015 (endret) Jeg hadde ingen problemer med å være trøtt tidligere. Det er noe jeg har utviklet meg til. Jeg har utviklet meg til å tåle smerte og ubehag mindre. Det er synd. Endret 9. mars 2015 av Toga 0 Siter
Toga Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Skrevet 9. mars 2015 Men i det siste har jeg i alle fall konstatert at det ikke funker å døgne. 0 Siter
Toga Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Skrevet 9. mars 2015 Å døgne er ikke veldig lurt nei Jeg orker ikke det... orker ikke sitte og glo en hel dag, når jeg er så sliten. 0 Siter
Toga Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Skrevet 9. mars 2015 Men nå satte jeg klokka til 9... har lest det er best med fast tid hver dag, ufravikelig. Kommer til å ombestemme meg når den ringer. 0 Siter
DenNorskeElg Skrevet 9. mars 2015 Skrevet 9. mars 2015 Men nå satte jeg klokka til 9... har lest det er best med fast tid hver dag, ufravikelig. Kommer til å ombestemme meg når den ringer. Lykke til Får håpe du har sovnet før 9 da 0 Siter
Toga Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Skrevet 9. mars 2015 Gleder meg til 9, da skal jeg koke masse kaffe. Som ikke hjelper, køyer nok 11. 0 Siter
Toga Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Skrevet 9. mars 2015 Lykke til Får håpe du har sovnet før 9 da Takker. Tviler. 0 Siter
Toga Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Skrevet 9. mars 2015 Maks. 09:00, HVER dag!!! Nå blir det skikk her. Føler det på meg. Synd jeg endrer personlighet. 0 Siter
slabbedask Skrevet 9. mars 2015 Skrevet 9. mars 2015 Har forsøkt det... men det er noe rart med formiddagen... den er så søvndyssende. Noe som ikke hadde vært noe problem hadde jeg vært på arbe. First world problems, dette. Så absolutt. Gå en lang lang tur midt på formiddagen så er problemet løst. (Ikke lett å sove gående). (Noe sånt) 0 Siter
Toga Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Skrevet 9. mars 2015 Nå føltes det som naboen sa "svindler". Kanskje de prater nå, om meg. Tror folk syns jeg er søppel. Det er ingen ære i å være slask. 0 Siter
Toga Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Skrevet 9. mars 2015 Gå en lang lang tur midt på formiddagen så er problemet løst. (Ikke lett å sove gående). (Noe sånt) Forrige gang jeg gjorde det måtte jeg trekke beina etter meg på slutten, og hoppe i bingen når jeg kom hjem. 0 Siter
DenNorskeElg Skrevet 9. mars 2015 Skrevet 9. mars 2015 Maks. 09:00, HVER dag!!! Nå blir det skikk her. Føler det på meg. Synd jeg endrer personlighet. Prøvde å lage en robert eriksson meme som sa at han approves of this message med tommelen opp og bredt glis. Men fikk det ikke til så du får visualisere meme'n istedenfor 0 Siter
Toga Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Skrevet 9. mars 2015 Jeg gir faen jeg. Skrur av klokken. Hva er poenget. Ses til barne-tv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.