stjernestøv Skrevet 17. mars 2015 Skrevet 17. mars 2015 Schizoaffektiv er vel ikke like alvorlig som schizofreni og har gode utsikter? 0 Siter
Gjest Liten40 Skrevet 21. mars 2015 Skrevet 21. mars 2015 Schizoaffektiv er vel ikke like alvorlig som schizofreni og har gode utsikter? Jeg har schizoaffektiv-diagnose. Det regnes vel som litt mindre alvorlig enn schizofreni, men "verre" enn bipolar. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. mars 2015 Forfatter Skrevet 21. mars 2015 Jeg har schizoaffektiv-diagnose. Det regnes vel som litt mindre alvorlig enn schizofreni, men "verre" enn bipolar. Da er det jo håp 0 Siter
Gjest Liten40 Skrevet 24. mars 2015 Skrevet 24. mars 2015 Det er alltid håp. Noe forandrer seg alltid. Noe går litt opp og ned. Noe vil alltid være litt vanskelig, men kanskje man finner måter å leve med det. Leve med seg selv. 0 Siter
Inner self Skrevet 24. mars 2015 Skrevet 24. mars 2015 Jeg vil nå si att det ikke er sykdommen det kommer an på, men graden av den. Slik att jeg mener en angstlidelse, kan være minst like plagsom som en lett psykoselidelse. Og videre kan for eksempel bipolar lidelse være like ødeleggende som den tyngste schizofreni. En ekstrem tvangslidelse kan være like ille som en alvorlig psykose osv.. 0 Siter
Toga Skrevet 24. mars 2015 Skrevet 24. mars 2015 Ja, hvis de kategoriseringene man har gjort seg fører til at man kan slutte noe mer, noe ut over de foreliggende symptomene. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Skrevet 25. mars 2015 Det er alltid håp. Noe forandrer seg alltid. Noe går litt opp og ned. Noe vil alltid være litt vanskelig, men kanskje man finner måter å leve med det. Leve med seg selv. Ja bare man slipper medisiner så...det er jo en ekkel tilværelse. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Skrevet 25. mars 2015 Jeg vil nå si att det ikke er sykdommen det kommer an på, men graden av den. Slik att jeg mener en angstlidelse, kan være minst like plagsom som en lett psykoselidelse. Og videre kan for eksempel bipolar lidelse være like ødeleggende som den tyngste schizofreni. En ekstrem tvangslidelse kan være like ille som en alvorlig psykose osv.. Ja du har et poeng her. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Skrevet 25. mars 2015 Ja, hvis de kategoriseringene man har gjort seg fører til at man kan slutte noe mer, noe ut over de foreliggende symptomene. Slutte noe mer? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.