Gå til innhold

Risperdal

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Bare lurer på hvor lang tid det tar før alt er ute av kroppen?

Ikke det at jeg har sluttet, men nå savner jeg virkelig det åndelige. Trodde jeg hadde begynt å bli litt åndelig, men er i dvale fremdeles. 

future life
Skrevet

Bare lurer på hvor lang tid det tar før alt er ute av kroppen?

Ikke det at jeg har sluttet, men nå savner jeg virkelig det åndelige. Trodde jeg hadde begynt å bli litt åndelig, men er i dvale fremdeles.

Tror du greier ballansegangen mellom åndelighet og sykdom? Dette tror jeg blir et problem for deg uten risperdal. Husk litt AP er bedre enn ingenting. Prøv å holde deg stabilt på den dosen du bruker nå over noen måneder. Kanskje du vil føle deg bedre da. Hvis du endrer dose hele tiden, får du aldri tid til å venne deg på den.

stjernestøv
Skrevet

Tror du greier ballansegangen mellom åndelighet og sykdom? Dette tror jeg blir et problem for deg uten risperdal. Husk litt AP er bedre enn ingenting. Prøv å holde deg stabilt på den dosen du bruker nå over noen måneder. Kanskje du vil føle deg bedre da. Hvis du endrer dose hele tiden, får du aldri tid til å venne deg på den.

Jeg vet ikke jeg, kjenner jeg er lei nå av risperdal. Prøver å holde ut å ta den dosen jeg tar, men det er ikke lett når jeg bare har lyst å slutte. Syns ikke jeg har fått så mye mer energi, har gjort litt i huset da men er lat fremdeles. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke jeg, kjenner jeg er lei nå av risperdal. Prøver å holde ut å ta den dosen jeg tar, men det er ikke lett når jeg bare har lyst å slutte. Syns ikke jeg har fått så mye mer energi, har gjort litt i huset da men er lat fremdeles. 

Føler med deg! Risperdal ga meg sterkt angst, ved at jeg brukte 2 mg, nå bruker jeg 1 men bruker andre medisiner vedsiden av og det går bra. 

Anonymous poster hash: 4f238...a4c

stjernestøv
Skrevet

Føler med deg! Risperdal ga meg sterkt angst, ved at jeg brukte 2 mg, nå bruker jeg 1 men bruker andre medisiner vedsiden av og det går bra. 

Anonymous poster hash: 4f238...a4c

Angst har jeg ikke hatt men nok av andre bivirkninger. Fint det går bra med deg nå da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...