AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 Skrevet 20. mars 2015 Synes ikke ventetida er noe særlig. Vet det sikkert varierer fra dps til dps, men når er det vanlig å få svar? Bør man ikke iallfall få et brev om at henvisninga er mottatt? Anonymous poster hash: 42962...a0b 0 Siter
slabbedask Skrevet 20. mars 2015 Skrevet 20. mars 2015 Synes ikke ventetida er noe særlig. Vet det sikkert varierer fra dps til dps, men når er det vanlig å få svar? Bør man ikke iallfall få et brev om at henvisninga er mottatt? Anonymous poster hash: 42962...a0b Bør vel få svar i løpet av 30 dager, vel. 0 Siter
Gjest Skrevet 20. mars 2015 Skrevet 20. mars 2015 http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/370651-nhd-eller-andrehenvisning/ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 Skrevet 20. mars 2015 30 dager ja.. Æsj. Jeg er ikke tålmodig av natur. Det er NÅ jeg er motivert for behandling, hvis ventetida drøyer på mister jeg sikkert motet.. Så får jeg sikkert avslag på toppen av det hele. Anonymous poster hash: 42962...a0b 0 Siter
slabbedask Skrevet 20. mars 2015 Skrevet 20. mars 2015 30 dager ja.. Æsj. Jeg er ikke tålmodig av natur. Det er NÅ jeg er motivert for behandling, hvis ventetida drøyer på mister jeg sikkert motet.. Så får jeg sikkert avslag på toppen av det hele. Anonymous poster hash: 42962...a0b Ha, de 30 dagene er bare for å få svar på henvisningen. Så må du regne med å måtte vente inntil et år på utreding/behandling. Har du penger, gå privat. 0 Siter
usikker Skrevet 20. mars 2015 Skrevet 20. mars 2015 Håper du er mer heldig enn jeg, med min dps. Henvist første gang i januar, fikk første time i juni. Etter tre behandlingstimer, var psykologen borte i 4 uker på ferie. Etter 7 timer til ønsket jeg å bytte behandler, gr ulike vanskeligheter. Ble satt på ny venteliste... Etter 3 mnd fikk jeg ny psykolog, og ny time. Denne ble utsatt to ganger i løpet av en uke. Nå har jeg truffet henne en gang. Og nå er hun sykemeldt på ubestemt tid. Jeg har ikke annet alternativ enn å vente, eller gå til en privat psykolog. Lykke, lykke til! Prøv å holde på motivasjonen! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 Skrevet 20. mars 2015 Inntil ett år? På frittsykehusvalg står det max 8 ukers ventetid der jeg er henvist. Anonymous poster hash: 42962...a0b 0 Siter
slabbedask Skrevet 20. mars 2015 Skrevet 20. mars 2015 Inntil ett år? På frittsykehusvalg står det max 8 ukers ventetid der jeg er henvist. Anonymous poster hash: 42962...a0b Jeg måtte nå vente nesten ett år. Så sånn er det med det. 0 Siter
Kalevaala Skrevet 21. mars 2015 Skrevet 21. mars 2015 Jeg fikk svar etter 2 uker, og time etter 3 måneder. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. mars 2015 Skrevet 21. mars 2015 Jeg har alltid fått svar innen tre uker og kommet kjapt til også. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 21. mars 2015 Skrevet 21. mars 2015 Ha, de 30 dagene er bare for å få svar på henvisningen. Så må du regne med å måtte vente inntil et år på utreding/behandling. Har du penger, gå privat. hei! det tror jeg varierer, jeg syns det går fort, nesten for fort, jeg trenger tiden på å forberde meg, men det tok ikke langt tid før innkalling og utredning var ferdig. Det er kun i tilfeller der de tviler at de bruker lang tid på utredning, jeg kom raskt inn, tok vel et par til tre mnd, noe jeg trengte for å forberede meg skriftlig, så fikk jeg diagnosen etter ca to konsultasjoner, den første psykiateren mente jeg burde utredes for asperger, psykiater nr 2 mente jeg hadde asperger syndrom, og etter det fikk jeg gå der annen hver uke, de var veldig snille. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.