future life Skrevet 24. mars 2015 Skrevet 24. mars 2015 Jeg har og kommer til å få endel utfordringer framover. Merker jeg må jobbe veldig mye med tankene mine for tiden. Er veldig nærtakende og tenker lett på katasrofale ting som har skjedd og som kan komme til å skje. Tvangen er der igjen, må gjøre/ikke gjøre ting for at katastrofene ikke skal skje. Forslag til litteratur jeg kan lese? Det eneste som har hjulpet meg tidligere er metakognitiv terapi. Tror jeg må ta tak i dette nå før det utarter seg. Var på et kjøpesenter igår og det kjentes ikke behagelig. Fornemmer at alle misliker meg og sender blikk etter meg. Ikke bra. Tenker også jeg kunne ringe en sykepleier som har hjulpet meg veldig mye før, men det er over et år siden vi hadde kontakt. Dengang ble det understreket at jeg måtte ta kontakt hvis jeg trengte det. Nå er jo dette så lenge siden...er det rart om jeg ringer nå? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. mars 2015 Skrevet 24. mars 2015 Tenker også jeg kunne ringe en sykepleier som har hjulpet meg veldig mye før, men det er over et år siden vi hadde kontakt. Dengang ble det understreket at jeg måtte ta kontakt hvis jeg trengte det. Nå er jo dette så lenge siden...er det rart om jeg ringer nå? Du skulle jo ta kontakt hvis du trengte det, så det er ikke rart. Lykke til 0 Siter
future life Skrevet 24. mars 2015 Forfatter Skrevet 24. mars 2015 Du skulle jo ta kontakt hvis du trengte det, så det er ikke rart. Lykke til Takktakk :-). Selvtilliten er på lavmål nå, fullt av tanker om at jeg blir avvist og alle ler av meg bak min rygg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. mars 2015 Skrevet 24. mars 2015 Takktakk :-). Selvtilliten er på lavmål nå, fullt av tanker om at jeg blir avvist og alle ler av meg bak min rygg. Det er nok ikke fakta men sykdommen din, det går nok sikkert bra skal du se 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 Skrevet 24. mars 2015 Jeg har og kommer til å få endel utfordringer framover. Merker jeg må jobbe veldig mye med tankene mine for tiden. Er veldig nærtakende og tenker lett på katasrofale ting som har skjedd og som kan komme til å skje. Tvangen er der igjen, må gjøre/ikke gjøre ting for at katastrofene ikke skal skje. Forslag til litteratur jeg kan lese? Det eneste som har hjulpet meg tidligere er metakognitiv terapi. Tror jeg må ta tak i dette nå før det utarter seg. Var på et kjøpesenter igår og det kjentes ikke behagelig. Fornemmer at alle misliker meg og sender blikk etter meg. Ikke bra. Tenker også jeg kunne ringe en sykepleier som har hjulpet meg veldig mye før, men det er over et år siden vi hadde kontakt. Dengang ble det understreket at jeg måtte ta kontakt hvis jeg trengte det. Nå er jo dette så lenge siden...er det rart om jeg ringer nå? Er du åpen for skjønnlitteratur? Kanskje ikke en bok om OCD, men "Uroens bok" av Fernando Pessoa burde alle lese før de parkerer tøflene. Anonymous poster hash: 4825f...7f2 0 Siter
future life Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Skrevet 25. mars 2015 Er du åpen for skjønnlitteratur? Kanskje ikke en bok om OCD, men "Uroens bok" av Fernando Pessoa burde alle lese før de parkerer tøflene. Anonymous poster hash: 4825f...7f2 Sluker alt av litteratur. Bruker dessverre ikke tøfler... Hehe. Er litt bedre nå , pratet med noen og dette hjalp endel på situasjonen. Har vært så grått og trist alt sammen en stund. Nå er jeg lykkelig igjen og driter i hva andre måtte mene om meg. Kanskje jeg er litt bipolar likevel... Men bare litt ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.