Gå til innhold

Glad

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

I dag har jeg faktisk følt meg glad, det er lenge siden sist. Da begynner jeg å føle igjen etter reduksjon av risperdal, det er jo et positivt tegn?

Har iallefall hatt glimt av gladhet :)

stjernestøv
Skrevet

Nyt gladheten :)

Takk :) Har til og med klappet katten.

Skrevet

Takk :) Har til og med klappet katten.

Da er katten glad også! Og jeg er glad på dine vegne så da er vi alle glade. Mjau

stjernestøv
Skrevet

Da er katten glad også! Og jeg er glad på dine vegne så da er vi alle glade. Mjau

Takk for det :) Ja katten liker kos, satt også ute sammen med meg og koste seg i sola i dag. Vi har så mye regn her at når det først er sol blir alle takknemlige, skulle ønske vi fikk mer av det. 

stjernestøv
Skrevet

Det må ha vært sola som gjorde meg glad i går, selvsagt er det grått igjen i dag og det er kjedelig. Ser ikke ut som påskeværet blir bra heller og det er jo veldig kjipt, rart at været kan styre humøret på den måten. Er det flere som blir påvirket av været?

Skrevet

Ja, jeg blir veldig påvirket av det. Blir mye gladere når det er sol og lyst. Når det regner blir jeg trøtt og slapp.

Madelenemie
Skrevet

Det må ha vært sola som gjorde meg glad i går, selvsagt er det grått igjen i dag og det er kjedelig. Ser ikke ut som påskeværet blir bra heller og det er jo veldig kjipt, rart at været kan styre humøret på den måten. Er det flere som blir påvirket av været?

Hei!

Bra du er glad:-)

Skal du slutte med alle medisinene eller bare risperdal? (jeg vet ikke om du går på flere medisiner da, bare lurer på hva er planen din?)

Jeg liker gråvær godt jeg, sol og varme er fint, det er bare at jeg må venne meg, får så vondt i øynene, det får vi nesten alle her, så må ha ned alle persienner ;)

Madelenemie
Skrevet

Ja, jeg blir veldig påvirket av det. Blir mye gladere når det er sol og lyst. Når det regner blir jeg trøtt og slapp.

Hei!

Jeg blir glad av grått og regn jeg:-)

Syns så avslappende.

Liker varme da, for fryser så lett, men når det er skarp sol, og faktisk på påskefjellet får jeg så vondt i øynene.

Men liker sommer, for da har jeg vent meg bedre til skarpt lys:-)

stjernestøv
Skrevet

Samme her, er mye trøtt og slapp. 

stjernestøv
Skrevet

Hei!

Bra du er glad:-)

Skal du slutte med alle medisinene eller bare risperdal? (jeg vet ikke om du går på flere medisiner da, bare lurer på hva er planen din?)

Jeg liker gråvær godt jeg, sol og varme er fint, det er bare at jeg må venne meg, får så vondt i øynene, det får vi nesten alle her, så må ha ned alle persienner ;)

Hei :)

Jeg tar kun risperdal jeg nå, planen er å kutte de ut men jeg har ikke tørt enda. Men jeg blir jo sikkert ikke dårlig med en gang heller, har vel litt tid på meg men er litt redd. 

Ja hver sin smak, skulle bodd her du da som det er mye regn og gråvær. Jeg kunne tenkt meg mer sol, men jeg må ha på meg solbriller. 

Madelenemie
Skrevet

Hei :)

Jeg tar kun risperdal jeg nå, planen er å kutte de ut men jeg har ikke tørt enda. Men jeg blir jo sikkert ikke dårlig med en gang heller, har vel litt tid på meg men er litt redd. 

Ja hver sin smak, skulle bodd her du da som det er mye regn og gråvær. Jeg kunne tenkt meg mer sol, men jeg må ha på meg solbriller. 

Hei!

Ok.

Jeg vet ikke med sånt, men skjønner kjedelig å være uten glede osv...

jeg liker gråvær og varme, så lyn og torden er knall.

stjernestøv
Skrevet

Hei!

Ok.

Jeg vet ikke med sånt, men skjønner kjedelig å være uten glede osv...

jeg liker gråvær og varme, så lyn og torden er knall.

Ja det er veldig kjedelig. 

Jeg blir redd av lyn og torden. 

Skrevet

Lyn og torden er  helt knall! Bulder og brak! Herlig med luften som vibrerer av elektrisitet. Og så er det potensielt farlig. PANG!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...