Caylee Skrevet 24. mars 2015 Skrevet 24. mars 2015 Jeg tenker på selvmord daglig.. jeg føler meg ufattelig presset i dette livet. Jeg orker ikke mer. jeg klarer ikke stort lenger men jeg er så redd:( jeg vet hvordan det føles å være å ha tatt dødelig dose og så angre..Den følelsen er veldig skremmende..Man tenker bare "Jeg kommer til å dø. "Hva har jeg gjort" "Kroppen min kommer aldri til å klare dette " 0 Siter
Madelenemie Skrevet 24. mars 2015 Skrevet 24. mars 2015 Jeg tenker på selvmord daglig.. jeg føler meg ufattelig presset i dette livet. Jeg orker ikke mer. jeg klarer ikke stort lenger men jeg er så redd:( jeg vet hvordan det føles å være å ha tatt dødelig dose og så angre..Den følelsen er veldig skremmende..Man tenker bare "Jeg kommer til å dø. "Hva har jeg gjort" "Kroppen min kommer aldri til å klare dette " hei! prøv da å sette livet ditt i perspektiv, det gjorde jeg, har du tenkt på å dra i kloster ett år? jobbe med nødlidende? man gjør ikke bare noe bra for verden og andre, man gir seg selv muligheten til å treffe mennesker som endrer ens eget liv, 0 Siter
Caylee Skrevet 24. mars 2015 Forfatter Skrevet 24. mars 2015 hei! prøv da å sette livet ditt i perspektiv, det gjorde jeg, har du tenkt på å dra i kloster ett år? jobbe med nødlidende? man gjør ikke bare noe bra for verden og andre, man gir seg selv muligheten til å treffe mennesker som endrer ens eget liv, å jobe frivillig hadde vært fint, men jeg tør ikke.. Må gjøre ferdig skolen vil få utdannelse men jeg klarer det ikke, det ødelegger lysten til å leve 0 Siter
Caylee Skrevet 24. mars 2015 Forfatter Skrevet 24. mars 2015 beklager at jeg er til bry på dol, jeg burde ikke skrevet denne tråden 0 Siter
frosken Skrevet 24. mars 2015 Skrevet 24. mars 2015 Jeg tenker på selvmord daglig.. jeg føler meg ufattelig presset i dette livet. Jeg orker ikke mer. jeg klarer ikke stort lenger men jeg er så redd:( jeg vet hvordan det føles å være å ha tatt dødelig dose og så angre..Den følelsen er veldig skremmende..Man tenker bare "Jeg kommer til å dø. "Hva har jeg gjort" "Kroppen min kommer aldri til å klare dette " Du gjør livet ditt enda vanskeligere ved å stadig kontemplere over selvmord. Det går an å bestemme seg for å stenge den døren inne i seg, stenge helt mot den selvdestruktive siden. Du kan bestemme deg for at du skal være tøff nok til å leve minst til du er 30 år gammel, - for om du virkelig vil det så kan du jo heller ta livet av deg når du har blitt 30. Kanskje kan du diskutere med din terapeut muligheten for å inngå en overlevelsesavtale. 0 Siter
Caylee Skrevet 24. mars 2015 Forfatter Skrevet 24. mars 2015 Du gjør livet ditt enda vanskeligere ved å stadig kontemplere over selvmord. Det går an å bestemme seg for å stenge den døren inne i seg, stenge helt mot den selvdestruktive siden. Du kan bestemme deg for at du skal være tøff nok til å leve minst til du er 30 år gammel, - for om du virkelig vil det så kan du jo heller ta livet av deg når du har blitt 30. Kanskje kan du diskutere med din terapeut muligheten for å inngå en overlevelsesavtale. jeg vet ikke hva jeg skal svare helt.. bare så det er sagt så ønsker jeg absolutt ikke innerst inne å dø. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 Skrevet 24. mars 2015 Har hatt det slik selv i perioder. Du er slett ikke til bry <3 Anbefaler å prøve kirkens sos chat/ melding. De har en egen evne til å løfte en litt ut. Er en grunn for at du lever, selv om du kanskje ikke føler det slik nå.Anonymous poster hash: 0a940...9fb 0 Siter
Caylee Skrevet 24. mars 2015 Forfatter Skrevet 24. mars 2015 Tråden: teit teitere teitest unnskyld, bedre holde munn 0 Siter
Caylee Skrevet 24. mars 2015 Forfatter Skrevet 24. mars 2015 Har hatt det slik selv i perioder. Du er slett ikke til bry <3 Anbefaler å prøve kirkens sos chat/ melding. De har en egen evne til å løfte en litt ut. Er en grunn for at du lever, selv om du kanskje ikke føler det slik nå.Anonymous poster hash: 0a940...9fb Tusen takk for støtte du<3 Har prøvd slike hjelpesteder, syns ikke det hjelper noe dessverre 0 Siter
Toga Skrevet 25. mars 2015 Skrevet 25. mars 2015 har du tenkt på å dra i kloster ett år?Kloster, ja. Kloster er bra saker. Enig. Kloster! 0 Siter
Trine Skrevet 25. mars 2015 Skrevet 25. mars 2015 Følg rådene du gir meg, ta en dag av gangen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.