Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på selvmord daglig.. jeg føler meg ufattelig presset i dette livet. Jeg orker ikke mer. jeg klarer ikke stort lenger men jeg er så redd:( jeg vet hvordan det føles å være å ha tatt dødelig dose og så angre..Den følelsen er veldig skremmende..Man tenker bare "Jeg kommer til å dø. "Hva har jeg gjort" "Kroppen min kommer aldri til å klare dette "

Madelenemie
Skrevet

Jeg tenker på selvmord daglig.. jeg føler meg ufattelig presset i dette livet. Jeg orker ikke mer. jeg klarer ikke stort lenger men jeg er så redd:( jeg vet hvordan det føles å være å ha tatt dødelig dose og så angre..Den følelsen er veldig skremmende..Man tenker bare "Jeg kommer til å dø. "Hva har jeg gjort" "Kroppen min kommer aldri til å klare dette "

hei!

prøv da å sette livet ditt i perspektiv,

det gjorde jeg,

har du tenkt på å dra i kloster ett år? jobbe med nødlidende? man gjør ikke bare noe bra for verden og andre, man gir seg selv muligheten til å treffe mennesker som endrer ens eget liv,

Skrevet

hei!

prøv da å sette livet ditt i perspektiv,

det gjorde jeg,

har du tenkt på å dra i kloster ett år? jobbe med nødlidende? man gjør ikke bare noe bra for verden og andre, man gir seg selv muligheten til å treffe mennesker som endrer ens eget liv,

å jobe frivillig hadde vært fint, men jeg tør ikke..

Må gjøre ferdig skolen vil få utdannelse men jeg klarer det ikke, det ødelegger lysten til å leve

Skrevet

beklager at jeg er til bry på dol, jeg burde ikke skrevet denne tråden

Skrevet

Du gjør livet ditt enda vanskeligere ved å stadig kontemplere over selvmord. Det går an å bestemme seg for å stenge den døren inne i seg, stenge helt mot den selvdestruktive siden. Du kan bestemme deg for at du skal være tøff nok til å leve minst til du er 30 år gammel, - for om du virkelig vil det så kan du jo heller ta livet av deg når du har blitt 30.

Kanskje kan du diskutere med din terapeut muligheten for å inngå en overlevelsesavtale.

Skrevet

Du gjør livet ditt enda vanskeligere ved å stadig kontemplere over selvmord. Det går an å bestemme seg for å stenge den døren inne i seg, stenge helt mot den selvdestruktive siden. Du kan bestemme deg for at du skal være tøff nok til å leve minst til du er 30 år gammel, - for om du virkelig vil det så kan du jo heller ta livet av deg når du har blitt 30.

Kanskje kan du diskutere med din terapeut muligheten for å inngå en overlevelsesavtale.

jeg vet ikke hva jeg skal svare helt.. bare så det er sagt så ønsker jeg absolutt ikke innerst inne å dø.

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt det slik selv i perioder. Du er slett ikke til bry <3

Anbefaler å prøve kirkens sos chat/ melding. De har en egen evne til å løfte en litt ut.

Er en grunn for at du lever, selv om du kanskje ikke føler det slik nå.

Anonymous poster hash: 0a940...9fb

Skrevet

Tråden: teit teitere teitest

unnskyld, bedre holde munn

Skrevet

Har hatt det slik selv i perioder. Du er slett ikke til bry <3

Anbefaler å prøve kirkens sos chat/ melding. De har en egen evne til å løfte en litt ut.

Er en grunn for at du lever, selv om du kanskje ikke føler det slik nå.

Anonymous poster hash: 0a940...9fb

Tusen takk for støtte du<3

Har prøvd slike hjelpesteder, syns ikke det hjelper noe dessverre

Skrevet

har du tenkt på å dra i kloster ett år?

Kloster, ja. Kloster er bra saker. Enig. Kloster!

Skrevet

Følg rådene du gir meg, ta en dag av gangen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...