AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 Skrevet 25. mars 2015 Gutt 21 år ble psyk med depresjon og angst i høst. Bruker 20 mg Ciralex som har veldig god virkning. Synes han psykisk virker nesten helt frisk igjen og det har vært så godt å se . Men i dag sakket jeg med han på telefonen ( han er hos faren sin) og jeg hører at noe er galt. Han var lei sa han og så kom det: Han synes nok dette er flaut å snakke om, men følte vel han ikke hadde annet valg. Har hatt diare i lenger tid og i dag blod i avføringen. Sviktende ereksjon også. Ikke gøy i hans alder når han prøver å sjekke damer. Jeg regner med at dette er bivirkninger. Hva nå? Anonymous poster hash: cf59d...17f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 Skrevet 25. mars 2015 Dette spørsmålet kan glemmes. Har fått snakket mer med han og diareen kom samtidig med en annen innfeksjon og " lenger tid" viste seg bare å være en uke. Har sikkert bare med det å gjøre og ikke Cipralexen som han har brukt i flere måneder. Sviktende ereksjon var bare av og til og han har sikkert blitt for fiksert på det fordi jeg var for grundig med å fortelle han om bivirkningen som _kunne_ oppstå da han startet med tablettene. Det var litt dumt av meg. Anonymous poster hash: cf59d...17f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.