stjernestøv Skrevet 28. mars 2015 Skrevet 28. mars 2015 En liten stund følte jeg at jeg hadde mer energi, men det gikk over De siste dagene har jeg følt meg rar i hodet, ikke spør hvordan rar for det er vanskelig å beskrive. Men det blir litt vanskelig å gå ut, og å gå på butikker. Er som jeg skal dette sammen, blir redd for det. Er dette en form for angst? Det prikker også endel i kroppen. 0 Siter
Caylee Skrevet 28. mars 2015 Skrevet 28. mars 2015 Det kan være angst det med butikken. Angst kan være bedre og verre i perioder. Men er det mennesker du er redd for eller at du skal dette isammen? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Skrevet 28. mars 2015 Det kan være angst det med butikken. Angst kan være bedre og verre i perioder. Men er det mennesker du er redd for eller at du skal dette isammen? Er mest redd for å dette sammen og at alle ser det, men energiene til menneskene forvirrer meg. Alt blir så rart på en måte, hele settingen. 0 Siter
Caylee Skrevet 28. mars 2015 Skrevet 28. mars 2015 Er mest redd for å dette sammen og at alle ser det, men energiene til menneskene forvirrer meg. Alt blir så rart på en måte, hele settingen. Høres ikke noe behagelig ut:/ høres lannerledes ut enn angst, kanskje det er flere ting Har du noen å prate med snart? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 Skrevet 28. mars 2015 Er mest redd for å dette sammen og at alle ser det, men energiene til menneskene forvirrer meg. Alt blir så rart på en måte, hele settingen. Kanskje fordi du har kuttet i medisinene? Anonymous poster hash: ba27f...316 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 Skrevet 28. mars 2015 Høres ut som om "normalen" blir unormal for deg. Det kan vel skyldes div medisiner som legger en demper på mye av sanseapparatet og med nedtrapping vekkes det til live igjen. Kanskje det bare tar litt tid å venne seg til? Anonymous poster hash: ab2bd...2d5 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Skrevet 28. mars 2015 Høres ikke noe behagelig ut:/ høres lannerledes ut enn angst, kanskje det er flere ting Har du noen å prate med snart? Ikke vet jeg, sykepleieren kommer etter påske da. Men det er vel ikke noe å gjøre med det heller. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Skrevet 28. mars 2015 Kanskje fordi du har kuttet i medisinene? Anonymous poster hash: ba27f...316 Er ikke det litt for tidlig? 0 Siter
Caylee Skrevet 28. mars 2015 Skrevet 28. mars 2015 Ikke vet jeg, sykepleieren kommer etter påske da. Men det er vel ikke noe å gjøre med det heller. har du ikke lege? bare sykepleie? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Skrevet 28. mars 2015 Høres ut som om "normalen" blir unormal for deg. Det kan vel skyldes div medisiner som legger en demper på mye av sanseapparatet og med nedtrapping vekkes det til live igjen. Kanskje det bare tar litt tid å venne seg til? Anonymous poster hash: ab2bd...2d5 Ja det kan godt hende det er forklaringen, får bare venne meg til det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 Skrevet 28. mars 2015 Er ikke det litt for tidlig? Tror ikke det. Anonymous poster hash: ba27f...316 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Skrevet 28. mars 2015 har du ikke lege? bare sykepleie? Bare sykepleier ja. SA sist at jeg ble svimmel og følte jeg skulle besvime, han sa det var normalt når man gikk tur og anstrengte seg litt. Men jeg blir jo sånn hos frisøren og da, det var fordi jeg ikke hadde mulighet til å komme meg vekk sa han. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 Skrevet 28. mars 2015 Bare sykepleier ja. SA sist at jeg ble svimmel og følte jeg skulle besvime, han sa det var normalt når man gikk tur og anstrengte seg litt. Det er da ikke vanlig! Anonymous poster hash: ba27f...316 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 Skrevet 28. mars 2015 Men jeg blir jo sånn hos frisøren og da, det var fordi jeg ikke hadde mulighet til å komme meg vekk sa han. Det høres ut som angst. Anonymous poster hash: ba27f...316 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Skrevet 28. mars 2015 Tror ikke det. Anonymous poster hash: ba27f...316 Kan jo hende det er bare sansene mine som våkner også da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Skrevet 28. mars 2015 Det er da ikke vanlig! Anonymous poster hash: ba27f...316 Nei syns det hørtes rart ut hvis alle får det sånn. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Skrevet 28. mars 2015 Det høres ut som angst. Anonymous poster hash: ba27f...316 Ja mulig det er angst, er lenge siden jeg har hatt angst nå. 0 Siter
Caylee Skrevet 28. mars 2015 Skrevet 28. mars 2015 Bare sykepleier ja. SA sist at jeg ble svimmel og følte jeg skulle besvime, han sa det var normalt når man gikk tur og anstrengte seg litt. Men jeg blir jo sånn hos frisøren og da, det var fordi jeg ikke hadde mulighet til å komme meg vekk sa han. enig med anonymbruke over. Det er ikke vanlig bli så svimmel når man går tur, syns han sykepleieren virker litt som han bagataliserer ting 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Skrevet 28. mars 2015 enig med anonymbruke over. Det er ikke vanlig bli så svimmel når man går tur, syns han sykepleieren virker litt som han bagataliserer ting Han er nok lei av meg og de vil nok bli kvitt meg. 0 Siter
kaprif Skrevet 28. mars 2015 Skrevet 28. mars 2015 Jeg får også slikt når jeg trapper ned på antipsykotika. Føles ut som jeg skal til å falle, føles uvant med så mange følelser, farger og lukter blir sterkere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.