lille_myyy Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 Trenger å få luftet litt tanker og bekymringer jeg... Men jobber denne helga nattevakt, og blir så utrolig deprimert, selvdestruktiv og bekymret når jeg jobber natt.. Henger dette sammen? Jeg går konstant med urolig følelse i kroppen, og "leter" etter problem, hvis det gir noen mening. Føler alt er dritt, og har null tro på meg selv. Dritt lei av og gå å kjenne på følelsen av å være mislykket. Og selvfølgelig, så går jeg rundt med kjærlighetssorg fordi jeg TROR at kjæresten skal slå opp.. (Har ingen grunnlag for å tro det). Bare et lite hjertesukk fra meg. (Det positive er at jeg føler spiseforstyrrelsen er under kontroll nå). 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 Trenger å få luftet litt tanker og bekymringer jeg... Men jobber denne helga nattevakt, og blir så utrolig deprimert, selvdestruktiv og bekymret når jeg jobber natt.. Henger dette sammen? Jeg går konstant med urolig følelse i kroppen, og "leter" etter problem, hvis det gir noen mening. Føler alt er dritt, og har null tro på meg selv. Dritt lei av og gå å kjenne på følelsen av å være mislykket. Og selvfølgelig, så går jeg rundt med kjærlighetssorg fordi jeg TROR at kjæresten skal slå opp.. (Har ingen grunnlag for å tro det). Bare et lite hjertesukk fra meg. (Det positive er at jeg føler spiseforstyrrelsen er under kontroll nå). Du bør se etter ny jobb. Anonymous poster hash: 3c7e0...839 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.