Gå til innhold

Hei alle


Nico68

Anbefalte innlegg

Jeg har oppdatert sidene mine og mottar gjerne tips om forandringer. Kom nettopp på at jeg mangler link til Dixi *dukker når Grete kaster løse gjenstander*:-)

http://hjem.sol.no/groped68/?noframe

Ellers har jula vært fin. Merker at stemningen blir litt trykket da ingen av oss har noen spesielt gode minner fra vår "barndomsjul". Vi har nå fått god til hverandre og barna og det er bra.

MVh

Nico

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Nico!

Denne siden blir bare bedre og bedre! Kjempeflott! Og jeg kaster ikke noe annet enn slengkyss etter dere! hehe :-)

Mange har det nok slik som du beskriver, at julen ikke vekker gode minner. Men kunsten er å lage NYE, gode minner som man kan hente frem etter hvert som årene går. Det å slappe av med barna er jo en fabelaktig måte å feire jul på, det trenger ikke å være 20 familiemedlemmer i ørten generasjoner rundt juletreet for at man skal ha følelsen av å ha en fin jul!

Romjulsklem fra Grete som bryr seg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se deg her igjen!

Jeg er ikke spesielt gla i jula,men gleder meg,og synes det er gøy på småguttene sine veier.Disse søte brodrene min er jo helt i 100 hele jula,og det gjør meg godt å se dem smile igjen!

Stor romjulsklem fra djevelen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...