stjernestøv Skrevet 1. april 2015 Skrevet 1. april 2015 Er kvalme noe som går igjen ved psykiske lidelser? Hver gang jeg er dårlig psykisk er jeg kvalm og det er jo noe fysisk? Nå er jeg mye kvalm og er redd jeg skal bli dårlig psykisk, flere som har det sånn? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 Skrevet 1. april 2015 Kvalme er vel et vanlig psykosomatisk symptom... Anonymous poster hash: 3cec9...027 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. april 2015 Forfatter Skrevet 1. april 2015 Kvalme er vel et vanlig psykosomatisk symptom... Anonymous poster hash: 3cec9...027 Ok, det er vel mye som kan være psykosomatisk? Alle mulige plager i kroppen? 0 Siter
Kalevaala Skrevet 1. april 2015 Skrevet 1. april 2015 For meg var kvalme faktisk det første symptomet på at jeg begynte å bli syk. Jeg skjønte det overhodet ikke, og fikk sjekket både det ene og det andre hva angår mageproblemer. Legene fant ingenting. Så ble jeg gradvis verre, og endte i en depresjon. At kvalmen jeg hadde hatt så lenge hadde noe med psyken å gjøre, skjønte jeg ikke før jeg begynte på Cipralex. Da forsvant kvalmen og alle andre symptomer, og siden har jeg vært helt bra. Er aldri kvalm lenger. Dette er snart to år siden. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. april 2015 Forfatter Skrevet 1. april 2015 For meg var kvalme faktisk det første symptomet på at jeg begynte å bli syk. Jeg skjønte det overhodet ikke, og fikk sjekket både det ene og det andre hva angår mageproblemer. Legene fant ingenting. Så ble jeg gradvis verre, og endte i en depresjon. At kvalmen jeg hadde hatt så lenge hadde noe med psyken å gjøre, skjønte jeg ikke før jeg begynte på Cipralex. Da forsvant kvalmen og alle andre symptomer, og siden har jeg vært helt bra. Er aldri kvalm lenger. Dette er snart to år siden. De har ikke funnet noe ang kvalmen min tidligere heller, rart at det er psykisk. Hvor lenge har du tenkt å ta medisiner? 0 Siter
Kalevaala Skrevet 1. april 2015 Skrevet 1. april 2015 Hvor lenge har du tenkt å ta medisiner? Så lenge jeg kan. Har fått et mye mer stabilt og godt følelsesliv med medisinene. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. april 2015 Forfatter Skrevet 1. april 2015 Så lenge jeg kan. Har fått et mye mer stabilt og godt følelsesliv med medisinene. Ok, det er bra for deg :-) 0 Siter
Caylee Skrevet 1. april 2015 Skrevet 1. april 2015 Jeg kan bli kvalm hvis jeg føler meg veldig dårlig psykisk Fysisk og psykisk henger ofte isammen. For eksempel hvis jeg blir veldig urolig pågrunnav jeg bekymrer meg så kan jeg få vondt i magen og hodet 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. april 2015 Forfatter Skrevet 1. april 2015 Jeg kan bli kvalm hvis jeg føler meg veldig dårlig psykisk Fysisk og psykisk henger ofte isammen. For eksempel hvis jeg blir veldig urolig pågrunnav jeg bekymrer meg så kan jeg få vondt i magen og hodet Ja jeg kan få vondt i hele kroppen men kvalmen er verst syns jeg. 0 Siter
Caylee Skrevet 1. april 2015 Skrevet 1. april 2015 Ja jeg kan få vondt i hele kroppen men kvalmen er verst syns jeg. Er veldig ubehagelig sånt :/ 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. april 2015 Forfatter Skrevet 1. april 2015 Er veldig ubehagelig sånt :/ Ja, psykosomatisk dritt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.