Gå til innhold

Vil menn være sammen med psykisk syke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse har kanskje vært i et forhold når de ble syke? Er redd ingen vil innlede noe med en person som er psykisk syk om de vet det på forhånd.

Skjønner hva du mener. Selv lurer jeg også på om noen orker å være sammen med meg. Jeg skilte meg for 10 år siden og var en periode sammen med en mann som også var bipolar. Det skar seg totalt.. Nå har jeg vært alene i ca 7 år og håpet om å treffe noen svinner. Jeg gjør faktisk en innsats for å komme meg ut blant folk men jeg tror en mann må være veldig tolerant og spesiell for å holde ut med meg.

Jeg trenger ikke et samboerforhold. Særbo er mer etter min smak. Men hvor det blir av denne mannen vet jeg ikke.

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

24

• Trine

17

• Madelenemie

16

• Kjøter'n

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet (endret)

Kommer nok helt an på hvordan man er som psyk. Hvis man fungerer greit sosialt er det nok ingen stor hindring.

Endret av Kjøter'n
Skrevet

Men sett at man er psykopat, og mishandler sin kjæreste.

En bør heller spørre seg selv hvor mange som har et godt forhold som psyk.

Hvis man har et godt forhold, så har man i alle fall et område av livet man ikke er psyk på.

Skrevet

Kommer nok helt an på hvordan man er som psyk. Hvis man fungerer greit sosialt er det nok ingen stor hindring.

Hvis ikke er man fucked.

Skrevet

Hvis ikke er man fucked.

Kommer vel helt an på hvor dårlig man fungerer/oppfører seg...

Skrevet

Tror man gjør lurt i å finne en på noenlunde samme funksjonsnivå..

Skrevet

Tror man gjør lurt i å finne en på noenlunde samme funksjonsnivå..

Er det nå 1 skala for dette?

Hvis jeg hadde funnet min "sjelevenn" hadde vi drept hverandre.

Skrevet

Kommer vel helt an på hvor dårlig man fungerer/oppfører seg...

"Hvis man er sosialt analfabet er man fucked."

Fornøyd nå?

Skrevet

Kjøter'n, jeg tviler på att en dame i forretningslivet, med mye penger, stilig kropp og ett utrolig vinnende vesen, velger seg en uføretrygdet tykk apatisk mann med en tung psyk diagnose... Det kan vel skje, men jeg trukke det er så veldig sannsynlig. KJenner du ei, kan du gi a ett vink i min rettning :)

Skrevet

Kjøter'n, jeg tviler på att en dame i forretningslivet, med mye penger, stilig kropp og ett utrolig vinnende vesen, velger seg en uføretrygdet tykk apatisk mann med en tung psyk diagnose... Det kan vel skje, men jeg trukke det er så veldig sannsynlig. KJenner du ei, kan du gi a ett vink i min rettning :)

Åja, sånn ja. Ja det stemmer nok. :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er forretningsdame, tjener ganske mye og får høre at jeg ser bra ut. Likevel er det ingen som vet hvordan jeg har det på innsiden, hvorfor jeg i perioder ikke fungerer på jobb, at jeg har depresjoner og angst som er helt uutholdelig. Rart med det, folk er ikke alltid slik de virker

Anonymous poster hash: 0f2db...0bc

Skrevet

Jeg er forretningsdame, tjener ganske mye og får høre at jeg ser bra ut. Likevel er det ingen som vet hvordan jeg har det på innsiden, hvorfor jeg i perioder ikke fungerer på jobb, at jeg har depresjoner og angst som er helt uutholdelig. Rart med det, folk er ikke alltid slik de virker

Anonymous poster hash: 0f2db...0bc

Kanskje du trenger å leve livet litt anderledes. Finne en sterk arbeidskar med ønsker om 6 unger og hund og flytte til småbruk på landet. Drive med sau og høns. Kjøre ATV og jakte elg på høsten. Ekte bonderomantikk...

Skrevet

Det vet kan ikke før man har fått lov å prøve.

Anonymous poster hash: 70ae8...19e

Det er sant men nå skrev en anonym at vedkommende ikke kunne elske og jeg lurer da på hvorfor man skal være i et forhold om man ikke kan elske.

Skrevet

Hvis ikke er man fucked.

Man kan jo finne en som er like sosialt udugelig. Så kan man hjemme seg bort sammen.

AnonymBruker
Skrevet

"Vil menn være sammen med psykisk syke?"

"Vil kvinner være sammen med psykisk syke?''

Er det noe lettere for menn med psykisk psykdom å få aksept for dette?

Tror det kommer helt an på. An på psykdommen, hvem man spør, og an på om personen som har psykdom har en sunn innstilling til livet, psykdommen, og dyrker parforholdet og partneren mer enn psykdommen.

Anonymous poster hash: 6044c...ce3
Skrevet

Er det noe lettere for menn med psykisk psykdom å få aksept for dette?

Det er nok lettere for kvinner å få aksept for 'trygdings'.

Skrevet (endret)

Hvorfor i huleste tror du det?

Jeg går på AP og ingen i min familie liker det. Jeg får høre at hvis jeg tilslutt gir så driver jeg dank at min far.

Endret av Caylee
Skrevet

Kvinner skal være så snille og flinke, og virkelig klare seg en min oppfatning

AnonymBruker
Skrevet

Det meste er lettere for kvinner tror jeg.

Anonymous poster hash: 547a6...89e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...