Gå til innhold

Vil menn være sammen med psykisk syke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i huleste tror du det?

Jeg går på AP og ingen i min familie liker det. Jeg får høre at hvis jeg tilslutt gir så driver jeg dank at min far.

Huffda. Men du er ingen "jævla igle" da.

Uansett er det mange husmødre.

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

24

• Trine

17

• Madelenemie

16

• Kjøter'n

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Huffda. Men du er ingen "jævla igle" da.

Uansett er det mange husmødre.

igle?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i huleste tror du det?

Jeg går på AP og ingen i min familie liker det. Jeg får høre at hvis jeg tilslutt gir så driver jeg dank at min far.

Trodde du gikk paa skolen?

Anonymous poster hash: 547a6...89e

Skrevet

Trodde du gikk paa skolen?

ja jeg gjorde det, men jeg gidder ikke skrive alt som skjer på nettet

AnonymBruker
Skrevet

ja jeg gjorde det, men jeg gidder ikke skrive alt som skjer på nettet

OK, visste ikke du hadde sluttet på skolen.

Skrevet

igle er et dyr i et vann

Blodiglen er en parasitt som suger blod.

Skrevet

Blodiglen er en parasitt som suger blod.

Suger'n trygdepenger også?

Skrevet

Suger'n trygdepenger også?

Det var det som var ment.

Skrevet

Gale menn og gale damer kan vel ha det fint sammen

Skrevet

Man kan jo finne en som er like sosialt udugelig. Så kan man hjemme seg bort sammen.

Tror det er støtte sjange å vinne 7 rette i lotto. (noe sånt)

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Selv med autisme ble jeg gift meg en snill NT mann,

Jeg syns og tror lettere for meg å være gift med NT mann, selv om jeg tenker en auistmann på andre måter ville være lettere.

Jeg ville nok blitt mer forstått av en autistmann.

Skrevet

Jeg er ikke enig. Om man ønsker et forhold så finnes det noen der ute. Man må bare ikke stresse med det, eller lete etter noen på by'n. Men noen er som meg, tror de ønsker et forhold, for så å finne ut at man faktisk ikke evner å bo sammen med noen. Da må man velge, bo alene eller overleve å bo sammen med en annen.

Madelenemie
Skrevet

Jeg er ikke enig. Om man ønsker et forhold så finnes det noen der ute. Man må bare ikke stresse med det, eller lete etter noen på by'n. Men noen er som meg, tror de ønsker et forhold, for så å finne ut at man faktisk ikke evner å bo sammen med noen. Da må man velge, bo alene eller overleve å bo sammen med en annen.

Hei!

Ja jeg giftet meg fort jeg....

Men vi løste det ved at vi har hvert vårt rom.

Jeg trenger mer fred og ro.

Men vi får mange kommentarer på at jeg har eget rom:-(

Skrevet

Hei!

Ja jeg giftet meg fort jeg....

Men vi løste det ved at vi har hvert vårt rom.

Jeg trenger mer fred og ro.

Men vi får mange kommentarer på at jeg har eget rom:-(

Godt mannen din aksepterer det. Sover dere aldri sammen? Jeg vet ikke om det hadde holdt for meg å ha eget rom egentlig.

Madelenemie
Skrevet

Godt mannen din aksepterer det. Sover dere aldri sammen? Jeg vet ikke om det hadde holdt for meg å ha eget rom egentlig.

Joda,

Jeg liker sove i fred, det er alt,

Jeg liker sex også, men jeg vil også da sove i fred etterpå.

Jeg snakker ikke slik i RL jeg snakker ikke om intime ting eller følelser, jeg er da stille,

Men på nettet skriver jeg dette til deg, da det er lettere.

Sånn er det!

Jeg skulle ønske jeg hadde lettere for å snakke om kropp og følelser men jeg har ikke det,

Min tidligere psykiater sa dette er typisk ved Asperger, ikke ville snakke om intime ting, følelser osv...

Det er min manns største savn, han liker snakke, jeg liker IKKE snakke.

Skrevet

Joda,

Jeg liker sove i fred, det er alt,

Jeg liker sex også, men jeg vil også da sove i fred etterpå.

Jeg snakker ikke slik i RL jeg snakker ikke om intime ting eller følelser, jeg er da stille,

Men på nettet skriver jeg dette til deg, da det er lettere.

Sånn er det!

Jeg skulle ønske jeg hadde lettere for å snakke om kropp og følelser men jeg har ikke det,

Min tidligere psykiater sa dette er typisk ved Asperger, ikke ville snakke om intime ting, følelser osv...

Det er min manns største savn, han liker snakke, jeg liker IKKE snakke.

Hmm...men da går det jo an. Jeg liker ikke sex, ofte liker jeg ikke at noen tar på meg heller, spesielt stryker på meg, da får jeg vondt i huden. Så jeg er ikke så enkel på den måten. Jeg må liksom bare late som at det ikke er vondt/ubehagelig og det blir veldig slitsomt i lengden så det ender med at jeg ikke orker mer.

Madelenemie
Skrevet

Hmm...men da går det jo an. Jeg liker ikke sex, ofte liker jeg ikke at noen tar på meg heller, spesielt stryker på meg, da får jeg vondt i huden. Så jeg er ikke så enkel på den måten. Jeg må liksom bare late som at det ikke er vondt/ubehagelig og det blir veldig slitsomt i lengden så det ender med at jeg ikke orker mer.

Hei!

Jeg liker heller ikke kos eller bli strøket på,

Jeg får vondt, huden brenner, jeg misliker også ord.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...