AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 Skrevet 2. april 2015 Jeg har ikke sovet normalt i over en uke. I går kveld tok jeg en haug med piller og da sov jeg i 16 timer. Jeg har allerede tatt en del piller, men sovner ikke enda. Jeg vil få en nattesøvn så jeg kan komme meg opp i morgen og ha en vanlig dag. Jeg gir blaffen i om dette er skadelig eller ikke, men jeg vil sove i natt og våkne på formiddagen uthvilt og klar til å stå opp. Jeg har ikke tenkt å ta livet av meg, og det kanskje fordi jeg vet ikke hvordan jeg kan gjøre det. Jeg har i hvert fall ikke tatt så mange piller at jeg tåler det ikke, men jeg har en del liggende i skuffen fordi den eneste hjelpen jeg får tilbud om er nye piller og så ligger de gamle i skuffen. Psykologen min er imot medisinering i mitt tilfelle, men legene elsker piller. Anonymous poster hash: 1067b...61e 0 Siter
Kjøter'n Skrevet 4. april 2015 Skrevet 4. april 2015 Digg med piller ja, hvis det er den riktige sorten. Heldigvis får jeg ikke slikt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.