slabbedask Skrevet 4. april 2015 Skrevet 4. april 2015 Nei det er for mye arbeid og ansvar... jeg liker hunder, dog. Men takk for tips. hva med katt? 0 Siter
Kjøter'n Skrevet 4. april 2015 Forfatter Skrevet 4. april 2015 (endret) Beklager om jeg er "vrang", men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Eller "om" jeg skal gjøre noe. Er det ikke bare om å gjøre å gjøre det beste ut av det? Endret 4. april 2015 av Kjøter'n 0 Siter
slabbedask Skrevet 4. april 2015 Skrevet 4. april 2015 Beklager om jeg er "vrang", men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Eller "om" jeg skal gjøre noe. Er det ikke bare om å gjøre å gjøre det beste ut av det? Hvis man ikke vet hva man skal gjøre er det håpløst. Da får man bare prøve å gjøre det beste ut av det. (hva nå det egentlig er). 0 Siter
Kjøter'n Skrevet 4. april 2015 Forfatter Skrevet 4. april 2015 Hvis man ikke vet hva man skal gjøre er det håpløst. Da får man bare prøve å gjøre det beste ut av det. (hva nå det egentlig er). Tja. Gjøre morsomme ting? Ikke vet jeg. 0 Siter
slabbedask Skrevet 5. april 2015 Skrevet 5. april 2015 Tja. Gjøre morsomme ting? Ikke vet jeg. Ikke jeg heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.