Anonymesen Skrevet 3. april 2015 Skrevet 3. april 2015 Jeg er veldig plaget og har kraftig angst. Jeg håper jeg får svar og ikke blir ignorert. Jeg er veldig redd fordi kvinnene har et overtak over meg, fordi jeg onanerte på feil måte, på dommedag vil de samle seg, og jeg har kraftig angst. Jeg kan ikke ta livet mitt, for det er forbudt i Islam. Men samtidig er det et helvete å leve, jeg føler meg så plaget av disse onde kvinnene. Legges jeg inn får jeg ekstremt kraftig angst, fordi da er de nære meg, og jeg vet at dem vet at de har overtak over meg, og dem tror dem driver overgrep mot meg, dem har seksuell makt. Jeg er veldig sikker på at kvinnene og fremtidig kona mi og fremtidig barna mine vil plage meg, og det har blitt værre til at jeg nå også må spise og drikke med stil, for hvert skritt jeg tar blir tatt opp. Jeg må onanere med stil for å ikke gi kvinnene rom til å plage meg. Hadde jeg ikke trodd på at kvinnene vil plage meg på dommedag, ville jeg ikke hatt angst. Hva skal jeg gjøre? har ekstremt mye angst. Jeg tør ikke å kontakte legevakt, det er mareritt å bli lagt inn. Jeg svetter mye om natta og spiser lite der, og er anspent hele tia. Derfor sier behandlern min at innleggelse ikke er bra for meg. Men hva skal jeg gjøre? Legevakten klarer ikke å forstå mine tanker i følge en psykiater. Dem kaller mine tanker ikke for vrangforestillinger, mens behandlern min kaller det for paranoide vrangforestillinger. Jeg vil få psykose diagnose for å slippe fengsel, fordi jeg ikke klarer å ta vare på meg med disse onde tankene jeg har. Derfor ønsker jeg å bli sett som psykose, ellers mener jeg jo at jeg må ha rett, men sefførgelig er det plagsomt Jeg er undertrykkt av kvinner fordi jeg onanerte feil, og i neste liv vil jeg bli mer undertrykkt. Jeg har heller ikke førerkort, jeg mener jeg kan kjøre. Jeg har øvelsekjørt mye, og er ikke plaget av tanker i trafikken. Kan det hende at jeg har psykose men er for frisk til å legges inn? NHD? finnes det noe sånt? 0 Siter
Anonymesen Skrevet 3. april 2015 Forfatter Skrevet 3. april 2015 Utrolige feige er dere alle inkludert NHD som kaller seg psykiater. Men klarer ikke å svare. Også gråter Psykiatere etterpå og sier '' oi han ble radikalisert'' 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 Skrevet 3. april 2015 Utrolige feige er dere alle inkludert NHD som kaller seg psykiater. Men klarer ikke å svare. Også gråter Psykiatere etterpå og sier '' oi han ble radikalisert'' Ta ansvar for ditt eget liv! Anonymous poster hash: 83daa...963 0 Siter
Anonymesen Skrevet 3. april 2015 Forfatter Skrevet 3. april 2015 Ta ansvar for ditt eget liv! Anonymous poster hash: 83daa...963 Jeg er jo ''syk'' hvordan kan jeg ta ansvar? Norge klarer ikke å forstå mine tanker. latterlig! 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 3. april 2015 Skrevet 3. april 2015 Jeg er jo ''syk'' hvordan kan jeg ta ansvar? Norge klarer ikke å forstå mine tanker. latterlig! Tror ikke behandling over interwebben er særlig effektivt. Diagnostisering er nok lettere Du er ikke den eneste som har hatt uflaks her i livet mtp helse. Du får gjøre det beste ut av livet ditt med de forutsetningene du har. At du ville hatt det bedre i noe annent land enn Norge tviler jeg meget sterkt på. Sannsynligvis hadde du ikke vært i live engang dersom du ble født i et muslimsk land. Så tenk litt på det før du kommer med det emo-teateret ditt. Mange sliter, suck it up og gjør det beste ut av situasjonen 0 Siter
Anonymesen Skrevet 3. april 2015 Forfatter Skrevet 3. april 2015 Tror ikke behandling over interwebben er særlig effektivt. Diagnostisering er nok lettere Du er ikke den eneste som har hatt uflaks her i livet mtp helse. Du får gjøre det beste ut av livet ditt med de forutsetningene du har. At du ville hatt det bedre i noe annent land enn Norge tviler jeg meget sterkt på. Sannsynligvis hadde du ikke vært i live engang dersom du ble født i et muslimsk land. Så tenk litt på det før du kommer med det emo-teateret ditt. Mange sliter, suck it up og gjør det beste ut av situasjonen Mange sliter, men de får hjelp. Norge er så feige at de holder psykisk syke utenfor i samfunnet, de gir dem ikke førerkort, de gir dem traumer, seksuelle overgrep som er tvangsmedisinering, apekatter er norske helsepersonell.. Muslimske helsepersonell er i vartfall full av omsorg. Så ikke lær meg at Norge er et bra sted å bo. Norge er et bra sted å bo, dersom man er frisk og får sine rettigheter, hvis ikke er det ikke noe forskjell om man lever i Norge eller Pakistan 0 Siter
ISW Skrevet 3. april 2015 Skrevet 3. april 2015 Det er veldig mye det samme du skriver i alle postene dine synes jeg. Hvis det er så problematisk som dette, så synes jeg du skal slutte å onanere frem til du har blitt bedre. Du gjør det jo bare som et tvangsrituale uansett, du får jo ingen glede av det. 0 Siter
Anonymesen Skrevet 3. april 2015 Forfatter Skrevet 3. april 2015 Det er veldig mye det samme du skriver i alle postene dine synes jeg. Hvis det er så problematisk som dette, så synes jeg du skal slutte å onanere frem til du har blitt bedre. Du gjør det jo bare som et tvangsrituale uansett, du får jo ingen glede av det. Jeg skriver det samma sier du, men du forstår ikke det jeg skriver. Jeg sier at siste gang jeg onanerer må være med stil, for ellers blir det vist. Resten blir sletta. Jeg vil få en bra avslutning deretter er jeg villig til å slutte med dette foralltid.. 0 Siter
ISW Skrevet 3. april 2015 Skrevet 3. april 2015 Jeg skriver det samma sier du, men du forstår ikke det jeg skriver. Jeg sier at siste gang jeg onanerer må være med stil, for ellers blir det vist. Resten blir sletta. Jeg vil få en bra avslutning deretter er jeg villig til å slutte med dette foralltid.. Jo jeg forstår det du skriver, men jeg forstår også at det ikke er riktig. Jeg tror ikke du kommer noen vei uten en skikkelig dose medisin som virker. Du bør snakke med en psykiater om det. Slik som dette kan du ikke ha det. 0 Siter
Anonymesen Skrevet 3. april 2015 Forfatter Skrevet 3. april 2015 Jo jeg forstår det du skriver, men jeg forstår også at det ikke er riktig. Jeg tror ikke du kommer noen vei uten en skikkelig dose medisin som virker. Du bør snakke med en psykiater om det. Slik som dette kan du ikke ha det. Bruker tunge medisiner. 300 mg seroquel depot, 25 mg seroquel, 100 mg zoloft, 1 mg risperdal. Det bør jo holde. Takk for at du forstår. Det er veldig vanskelig å ha det slikt, jeg vil vite om jeg er psykotisk eller ikke. Ivertfall om jeg er det, er jeg jo ikke syk nokk til å legges inn med tvang? jeg er jo ikke til fare for meg eller andre 0 Siter
frosken Skrevet 3. april 2015 Skrevet 3. april 2015 Jeg er veldig plaget og har kraftig angst. Jeg håper jeg får svar og ikke blir ignorert. Jeg er veldig redd fordi kvinnene har et overtak over meg, fordi jeg onanerte på feil måte, på dommedag vil de samle seg, og jeg har kraftig angst. Jeg kan ikke ta livet mitt, for det er forbudt i Islam. Men samtidig er det et helvete å leve, jeg føler meg så plaget av disse onde kvinnene. Legges jeg inn får jeg ekstremt kraftig angst, fordi da er de nære meg, og jeg vet at dem vet at de har overtak over meg, og dem tror dem driver overgrep mot meg, dem har seksuell makt. Jeg er veldig sikker på at kvinnene og fremtidig kona mi og fremtidig barna mine vil plage meg, og det har blitt værre til at jeg nå også må spise og drikke med stil, for hvert skritt jeg tar blir tatt opp. Jeg må onanere med stil for å ikke gi kvinnene rom til å plage meg. Hadde jeg ikke trodd på at kvinnene vil plage meg på dommedag, ville jeg ikke hatt angst. Hva skal jeg gjøre? har ekstremt mye angst. Jeg tør ikke å kontakte legevakt, det er mareritt å bli lagt inn. Jeg svetter mye om natta og spiser lite der, og er anspent hele tia. Derfor sier behandlern min at innleggelse ikke er bra for meg. Men hva skal jeg gjøre? Legevakten klarer ikke å forstå mine tanker i følge en psykiater. Dem kaller mine tanker ikke for vrangforestillinger, mens behandlern min kaller det for paranoide vrangforestillinger. Jeg vil få psykose diagnose for å slippe fengsel, fordi jeg ikke klarer å ta vare på meg med disse onde tankene jeg har. Derfor ønsker jeg å bli sett som psykose, ellers mener jeg jo at jeg må ha rett, men sefførgelig er det plagsomt Jeg er undertrykkt av kvinner fordi jeg onanerte feil, og i neste liv vil jeg bli mer undertrykkt. Jeg har heller ikke førerkort, jeg mener jeg kan kjøre. Jeg har øvelsekjørt mye, og er ikke plaget av tanker i trafikken. Kan det hende at jeg har psykose men er for frisk til å legges inn? NHD? finnes det noe sånt? Kanskje blir ting ekstra rotete for tiden siden du så gjerne vil ha bekreftelse på at du er psykotisk fordi du mener at du da vil slippe å måtte sone en evt. fengselsstraff. Er du ferdig med den judisielle observasjonen nå? Jeg tenker at ting kanskje blir ryddigere når det ikke lenger er så viktig for deg hvordan lidelsen din kategoriseres, kanskje kan dere da konsentrere dere om hva som vil være til hjelp for deg og ingenting annet. 0 Siter
Anonymesen Skrevet 3. april 2015 Forfatter Skrevet 3. april 2015 Kanskje blir ting ekstra rotete for tiden siden du så gjerne vil ha bekreftelse på at du er psykotisk fordi du mener at du da vil slippe å måtte sone en evt. fengselsstraff. Er du ferdig med den judisielle observasjonen nå? Jeg tenker at ting kanskje blir ryddigere når det ikke lenger er så viktig for deg hvordan lidelsen din kategoriseres, kanskje kan dere da konsentrere dere om hva som vil være til hjelp for deg og ingenting annet. Takk for svar, har savnet å få svar fra deg. Synes du er omsorgsfull Nei, har ikke vært på observasjon. Men hele poenget mitt er at det er utrolig feigt og hjerteløst å fengsle en person for trusler som ikke klarer å ta vare på seg selv pga de tankene jeg har og vite at verden er ond og farlig. Jeg har nokk å gjøre i krigen min, å bli innelåst , og isolert, er jo å stikke meg med kniv nesten. Derfor vil jeg ha psykose diagnosen. Behandler mener jeg har vrangforestillingslidelse, men ikke psykose. Når jeg ser på nettet så betyr vrangforestillingslidelse med andre ord Paranoid psykose, det sa NHD også. Jeg tror ikke jeg blir utredet ordentlig. Men samtidig tenker jeg om jeg får diagnosen psykose, kan jeg til og med bli tvangsmedisinert det er grusomt å tenke på. Men det er derfor jeg lurte på om jeg da havner mellom to stoler? for syk til fengsel pga psykose, og for frisk til tvang, pga jeg ikke er fare for meg selv eller andre? 0 Siter
frosken Skrevet 3. april 2015 Skrevet 3. april 2015 Men risikerer du ikke da å bli dømt til psykisk helsevern dersom du ikke anses som tilregnelig? Hva sier advokaten din? Jeg tror det avgjørende er hva de rettsoppnevnte psykiaterne mener, ikke hva din behandler mener. I tillegg tror jeg deg kan være slik at dersom du insisterer på at du er psykotisk, så vil de kunne oppfatte det som du simulerer. Det beste nå vil vel være om du kan klare å fokusere på hva som skal til for å bli bedre. Det virker fryktelig plagsomt å ha det slik du har det. Hva foreslår din behandler? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. april 2015 Skrevet 3. april 2015 Kanskje løsningen er at du slutter å onanere? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 Skrevet 4. april 2015 Muslimske helsepersonell er i vartfall full av omsorg. Så ikke lær meg at Norge er et bra sted å bo. Så flytt til Pakistan da, hvis du mener det er så mye bedre der. Anonymous poster hash: 406b4...185 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 Skrevet 4. april 2015 Kanskje du bør slutte å onanere, som NHD sier, eventuelt onanere en gang pr dag maksimalt. Deretter trappe ned til enda færre ganger. Den perfekte avslutning vil du uansett ikke få, og du vet jo at du hele tiden uansett må gjøre det på nytt. Øv deg i alle fall på å holde ut lengst mulig uten å gjøre det igjen. Finn på noe annet å gjøre når trangen blir for sterk - hva som helst som kan avlede deg: se TV, lese en avis, gå en tur, snakke med noen, høre musikk, lage et måltid, gå på nettet etc. Anonymous poster hash: 5af3c...4bd 0 Siter
Anonymesen Skrevet 4. april 2015 Forfatter Skrevet 4. april 2015 Kanskje løsningen er at du slutter å onanere? Wow. Om ikke dette skaper kraftig angst, at en mann i så høyt stilling sier at kanskje jeg skal slutte å onanere? 1) Aldri hørt at helsepersonell fraråder noen til å ikke onanere. 2) Du og de andre mener at jeg gjentar meg, men dere forstår tydeligvis ikke hva jeg skriver? Jeg skriver, at jeg har stor lyst til å slutte å onanere, og at jeg hater å onanere. Men jeg kan ikke slutte å onanere før jeg har fått en avslutning; det vil si, ikke se på låra, gå sakte, ikke treffe noe i toalettet, og se opp mot veggen når jeg er ferdig i flere sekunder. Dette fordi da har jeg ikke gitt disse onde kvinnene rom for å plage meg. Hvis jeg onanerer med å se på låra mine, vil de ha mulighet og de vil plage meg, ved å si at jeg er homo. Dere forstår ikke denne prossesen. Jeg kan ikke tåle at mine fremtidige kone og barn skal mobbe meg, derfor må jeg ikke gi dem rom. Jeg tror dere ikke forstår mine tanker, dette tyder mer og mer på at jeg er eneste som er på rett vei, når ingen andre i verden har samma tanker som meg 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 Skrevet 4. april 2015 eg tror dere ikke forstår mine tanker, dette tyder mer og mer på at jeg er eneste som er på rett vei, når ingen andre i verden har samma tanker som meg Akkurat det tyder vel på at dine tanker er syke. Anonymous poster hash: 40156...e9f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 Skrevet 4. april 2015 Wow. Om ikke dette skaper kraftig angst, at en mann i så høyt stilling sier at kanskje jeg skal slutte å onanere? 1) Aldri hørt at helsepersonell fraråder noen til å ikke onanere. 2) Du og de andre mener at jeg gjentar meg, men dere forstår tydeligvis ikke hva jeg skriver? Jeg skriver, at jeg har stor lyst til å slutte å onanere, og at jeg hater å onanere. Men jeg kan ikke slutte å onanere før jeg har fått en avslutning; det vil si, ikke se på låra, gå sakte, ikke treffe noe i toalettet, og se opp mot veggen når jeg er ferdig i flere sekunder. Dette fordi da har jeg ikke gitt disse onde kvinnene rom for å plage meg. Hvis jeg onanerer med å se på låra mine, vil de ha mulighet og de vil plage meg, ved å si at jeg er homo. Dere forstår ikke denne prossesen. Jeg kan ikke tåle at mine fremtidige kone og barn skal mobbe meg, derfor må jeg ikke gi dem rom. Jeg tror dere ikke forstår mine tanker, dette tyder mer og mer på at jeg er eneste som er på rett vei, når ingen andre i verden har samma tanker som meg Du bør slutte å onanere for en stund, siden dette skaper så store problemer og angst hos deg. Det klarer du sikkert ikke, men du bør i alle fall trappe ned. Øv deg på å vente så lenge som mulig for hver gang. Du vil nemlig IKKE få til denne perfekte avslutningen du skriver om - det er bare å gi dette opp! Du vil alltid finne noe som gikk galt. Til det siste du skriver. Dette tyder på at du tar feil, selvsagt. Anonymous poster hash: 5af3c...4bd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.