Gå til innhold

Nhd: i villrede mtp medisin

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk råd av deg for noen dager siden om å starte på wellbutrin igjen, etter at depresjonen/angsten min kom tilbake etter at jeg slutta m wellbutrin for noen måneder siden. Hovedgrunnen til at jeg slutta m wellbutrin i utgangspunktet var skjelvinger i kroppen som dukka opp etter jeg hadde brukt wellbutrin/efexor i flere år.

Uansett: jeg starta på wellbutrin igjen for 3 dager siden etter å ha vært deprimert og hatt angSt lenge.

Første dagen gikk bra, men de to siste dagene, og Særlig Idag har jeg hatt en så forferdelig uspesifikk navnløs angst som får meg Til å tenke at alt er håpløst og at livet er over (omtrent)

Jeg er nå i villrede om hva jeg skal gjøre, fortsette m wellbutrin og håpe angsten/depresjonen/skjelvingene går over, eller slutte m wellbutrin igjen og fortsatt ha depressive plager.

Jeg skal til psykia på torsdag,men akkurat nå syns det helt uutholdelig å vente til da.

Anonymous poster hash: 2c58f...47e

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hadde jeg visst for noen dager siden at du skulle til Psykia den 9. april, ville jeg anbefalt deg å vente med enhver endring til etter dette besøket.

Når du først har begynt med Wellbutrin, kan jeg ikke si noe sikkert om det er smart å fortsette eller slutte. Uansett vil du få gode råd på torsdag.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar. Dette med psykia ble bestemt etterpå. Jeg håper de er flinke på psykia for nå begynner jeg å miste motet. Har du erfaring derfra? Har vært relativt frisk lenge, også bam syk igjen.

Anonymous poster hash: 2c58f...47e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...