Caylee Skrevet 4. april 2015 Skrevet 4. april 2015 Når jeg gir råd til andre på dol føler jeg at dere bare syns svarene mine er teite og at dere tenker "hvem tror hun at hun er"? Svarene mine er ikke gode nok. Jeg vedder på brukerne som får svar fra meg tenker "æsj ikke hun igjen. Hun har ikke peiling hun er jo ung og ikke frisk selv" Føler også at ofte når brukere sier noe fint til meg eller støtter meg så er de ofte anonyme.. det virker som de ikke tør innrømme at de er på min side noenganger:( 0 Siter
Caylee Skrevet 4. april 2015 Forfatter Skrevet 4. april 2015 og med brukerbilde mitt tenker dere sikkert "haha en dame med en illkull i hånden, noe så teit" 0 Siter
Kjøter'n Skrevet 4. april 2015 Skrevet 4. april 2015 Alfa og omega å ha gode svar, for her foregår det viktige saker... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 Skrevet 4. april 2015 No offense, men du skal ikke se bort i fra at andre DOL brukere tenker mye mindre om/på deg enn hva du faktisk tror. Du vil uansett aldri få bekreftet/avkreftet dine antakelser (andre kan si de ikke tenker negativt om deg, men du kan ikke vite sikkert om de lyver...). Så hvorfor ikke fokusere på noe mer livgivende i stedet for? Anonymous poster hash: 77867...4b5 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 4. april 2015 Skrevet 4. april 2015 Hvilke svar ønsker du å oppnå med dette innlegget? Vil du at folk skal skrive at du gir kloke råd og at vi liker profilbildet ditt? For min del synes jeg at du virker som en ålreit ung dame som gjør så godt hun kan. Enig med AB over som mener at du heller burde fokusere på noe mer livgivende enn antakelsene/bekymringene du presenterer i dette innlegget. 0 Siter
Kalevaala Skrevet 4. april 2015 Skrevet 4. april 2015 Sånn kan noen og enhver tenke iblant, men husk at de aller fleste er mye mer opptatt av seg selv enn av deg 0 Siter
Trine Skrevet 4. april 2015 Skrevet 4. april 2015 Det viktigste er at du er bra nok for deg. Fokuser heller på deg selv enn alle andre, spesielt vi på DOL. Jeg liker at du svarer, du forstår at andre kan ha det vondt, du sier ikke bare "skjerp deg, ta deg sammen, bli voksen". Du kommer med råd samtidig som at du ikke er redd for å si at det som er riktig å gjøre ikke alltid er så lett. Du trøster og styrker og selv om du er ung så har du mye livserfaring som andre på 50 aldri har vært i nærheten av å ha. Alder er bare et tall. Jeg er enig med stjernestøv, liker deg og svarene dine. Profilbildet har jeg egentlig aldri tenkt så mye over 0 Siter
frosken Skrevet 4. april 2015 Skrevet 4. april 2015 Når jeg gir råd til andre på dol føler jeg at dere bare syns svarene mine er teite og at dere tenker "hvem tror hun at hun er"? Svarene mine er ikke gode nok. Jeg vedder på brukerne som får svar fra meg tenker "æsj ikke hun igjen. Hun har ikke peiling hun er jo ung og ikke frisk selv" Føler også at ofte når brukere sier noe fint til meg eller støtter meg så er de ofte anonyme.. det virker som de ikke tør innrømme at de er på min side noenganger:( Jeg synes du noen ganger gir gode svar, andre ganger ikke fullt så gode, og noen ganger svarer du veldig frekt. Hva synes du selv om dine egne svar? 0 Siter
Caylee Skrevet 4. april 2015 Forfatter Skrevet 4. april 2015 (endret) Jeg synes du noen ganger gir gode svar, andre ganger ikke fullt så gode, og noen ganger svarer du veldig frekt. Hva synes du selv om dine egne svar? glem det. what ever Endret 4. april 2015 av Caylee 0 Siter
XbellaX Skrevet 5. april 2015 Skrevet 5. april 2015 og med brukerbilde mitt tenker dere sikkert "haha en dame med en illkull i hånden, noe så teit" Ja, vi har lite annet å tenke på enn det du gjør/sier :-) 0 Siter
DoleMari Skrevet 5. april 2015 Skrevet 5. april 2015 Jeg synes du er veldig god og empatisk mot meg i alle fall:) Setter faktisk veldig pris på omtanken som jeg får av deg når du har svart meg. Synes du er voksne til å bare være 20 på mange måter. Mange fine tanker har du! 0 Siter
umakenverdt Skrevet 5. april 2015 Skrevet 5. april 2015 Dette er sikkert helt off topic egentlig, men ble fryktelig nysgjerrig. Jeg ser ikke du har noe brukerbilde jeg, og husker ikke hvilket bilde du hadde. Hvilket bilde var det? PS: Synes du har interessante kommentarer på det meste jeg 0 Siter
Madelenemie Skrevet 5. april 2015 Skrevet 5. april 2015 Når jeg gir råd til andre på dol føler jeg at dere bare syns svarene mine er teite og at dere tenker "hvem tror hun at hun er"? Svarene mine er ikke gode nok. Jeg vedder på brukerne som får svar fra meg tenker "æsj ikke hun igjen. Hun har ikke peiling hun er jo ung og ikke frisk selv" Føler også at ofte når brukere sier noe fint til meg eller støtter meg så er de ofte anonyme.. det virker som de ikke tør innrømme at de er på min side noenganger:( hei! du er bra nok, og du viser mye ansvar på dol, slik jeg har erfart , ved at du feks ikke ønsker såre andre, men gir gode ord og svar. du er nok til tider litt overfølsom, men den samme overfølsomheten kommer meg og andre til gode i form av godt utviklet empati:-) du må få det et profilbilde :-) da lettere for meg å " se" deg:-) 0 Siter
Madelenemie Skrevet 5. april 2015 Skrevet 5. april 2015 Jeg synes du noen ganger gir gode svar, andre ganger ikke fullt så gode, og noen ganger svarer du veldig frekt. Hva synes du selv om dine egne svar? Da er jo du og caylee litt like da:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.