Kjøter'n Skrevet 5. april 2015 Skrevet 5. april 2015 (endret) De som ikke er glad i noen er på en måte ganske heldige tror jeg, ja som slipper all den sorgen det kan medføre. På en annen side blir det nok veldig meningsløst. Endret 5. april 2015 av Kjøter'n 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 5. april 2015 Skrevet 5. april 2015 De som ikke er glad i noen er på en måte ganske heldige tror jeg Føler meg ikke så veldig heldig akuratt ..... Men er vel som det meste annet, balanse er best ikke ekstremverdier 0 Siter
Kjøter'n Skrevet 5. april 2015 Forfatter Skrevet 5. april 2015 Tenk deg at du mister kjæresten etter 30 år da, eller et barn? Det der slipper jeg å tenke på. Det er jo heldig, på den ene siden av historien i alle fall... 0 Siter
Kjøter'n Skrevet 5. april 2015 Forfatter Skrevet 5. april 2015 Tror ikke jeg er eller har vært psyk, fordi hvis man er det, så får man en viss personlig dybde. Og jeg er jo bare 12 år. 0 Siter
slabbedask Skrevet 5. april 2015 Skrevet 5. april 2015 Tror ikke jeg er eller har vært psyk, fordi hvis man er det, så får man en viss personlig dybde. Hvor har du det fra? 0 Siter
Kjøter'n Skrevet 5. april 2015 Forfatter Skrevet 5. april 2015 Hvor har du det fra?Hjernen min... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.