AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 Skrevet 6. april 2015 Hei Jeg har det veldig tøft for tiden. Har fått ny depresjon etter flere år som bra , og tenker , skal dette aldri ta slutt. Går på 150 mg efexor, kan ikke ta mere. I et tidligere innlegg foreslo du å legge et annet medikament Til efexor. Hvilket er etter din erfaring d beste? Har prøvd wellbutrin men ble verre av d.Anonymous poster hash: 52983...113 0 Siter
litt_anerledes Skrevet 6. april 2015 Skrevet 6. april 2015 Hei alle medisiner passer ikke for alle du må kunne være litt tålmodig og det er ikke lett jeg selv hadde mistet håp osv men psykiatern min gaa meg medisiner til slutt så jeg fungerer bra vil ikke nevne medisin fordi det er fra person til person legen vet mye bedre enn oss som jeg fant til slutt bare vær tålmodig og stå på forklar deg om du kommer til å gå ut av nåværende situasjonen lykke til tenk positivt selv om det er vansklig 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. april 2015 Skrevet 6. april 2015 Remeron er et aktuelt alternativ. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.