Gå til innhold

Drittlei av meg selv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møkk lei av det ustabile humøret mitt. Møkk lei av å ha livet på vent, og ikke fungere som jeg pleier. Vil ikke ta livet av meg, men skulle ønske jeg kunne sove i flere uker og våkne som et nytt menneske.

Anonymous poster hash: fce6b...467

Skrevet

Møkk lei av det ustabile humøret mitt. Møkk lei av å ha livet på vent, og ikke fungere som jeg pleier. Vil ikke ta livet av meg, men skulle ønske jeg kunne sove i flere uker og våkne som et nytt menneske.

Hei, hva slags hjelp får du, om noen?

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg går jevnlig til fastlege og privat psykiater. Blitt henvist til DPS, siden problemene mine er sammensatt. Bruker antidepressiva, men det hjelper ikke særlig. Er så utrolig ustabil i humøret. Deprimert den ene dagen og oppstemt den andre. Lyst til å kutte ut antideppen, men er redd for hva som kan skje.. Ting er så uforutsigbart når jeg har det slik. Greier ikke å jobbe, selv om jeg har veldig lyst og kan klare det de dagene jeg er "oppe". Sliter med uro som jeg lenge har stagget med alkohol. Prøver å la være, for jeg vil jo ikke bli alkoholiker på toppen av alt. Men det er vanskelig.

Det er enda en mnd til jeg har fått time på DPS, men jeg er så utrolig utålmodig etter å bli frisk og normal igjen :( Vil nyte livet, bruke meg selv og ressursene mine, men nå klarer jeg det ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...