Gå til innhold

Hva om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du fått jobb hvis du klarte og ønsket å jobbe?

Vet ikke...

Jeg ønsker å jobbe, men ikke i en jobb jeg er elendig i. Må være flink, slik at folk ikke ser ned på en og snakker nedsettende.

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kjøter'n

33

• slabbedask

16

• AnonymBruker

7

• ISW

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Dette går du glipp av når du lar være å slippe andre innpå deg, når du avfeier det hele med at de mener at du er en parasitt.

Folk syns bare negative ting om meg uansett, og da ser jeg ikke noe poeng i det.

Gjest Ladytron
Skrevet

Folk syns bare negative ting om meg uansett, og da ser jeg ikke noe poeng i det.

Nei, det tviler jeg på. Hvorfor skulle de bare synes negative ting om deg?

Om du går på trygd eller om du har en respektert jobb er ikke det som avgjør om du er en god venn, et hyggelig bekjentskap eller et godt menneske. Det er ikke kun de mest vellykkede i samfunnet som kan være godt likt av andre (hvis det er det du mener).

AnonymBruker
Skrevet

Nei det stemmer ikke det, jeg vil helst ha en jobb som jeg er faglig interessert i og jeg er god i. Da vil man få respekt, i stedet for å være elendig i jobben, da ser folk ned på deg. Hvis man gjør dårlig jobb.

Jeg tror de fleste klarer å fylle varer i hyllene på Rema.

Anonymous poster hash: 86d96...647

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke...

Jeg ønsker å jobbe, men ikke i en jobb jeg er elendig i. Må være flink, slik at folk ikke ser ned på en og snakker nedsettende.

Har du for store krav kommer du ingen vei.

Skrevet

Nei, det tviler jeg på. Hvorfor skulle de bare synes negative ting om deg?

Om du går på trygd eller om du har en respektert jobb er ikke det som avgjør om du er en god venn, et hyggelig bekjentskap eller et godt menneske. Det er ikke kun de mest vellykkede i samfunnet som kan være godt likt av andre (hvis det er det du mener).

Nei, men jeg er altså ikke godt likt av andre uansett. Folk syns ikke jeg er noe sympatisk. Kan være en "heksejakt" og, hvem vet.

Skrevet (endret)

Jeg tror de fleste klarer å fylle varer i hyllene på Rema.

Tenk om man har prøvd det da, men har blitt så treg av medisiner at de andre ansatte syns negativt om en og ens innsats og sjefen bare maser om at man må jobbe raskere.

Endret av Kjøter'n
AnonymBruker
Skrevet

Tenk om man har prøvd det da, men har blitt så treg av medisiner 

Da vil jeg anta man er syk.

Skrevet

Da vil jeg anta man er syk.

Kanskje det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...