lille_myyy Skrevet 12. april 2015 Forfatter Skrevet 12. april 2015 Det kan det ha vært. Men 75 mg er en veldig liten dose da. Anonymous poster hash: 0a4f8...1ea Men 150 mg gjør meg rar følelsesmessig, og jeg får nesten "verre" nedstemthet med 150 mg. Pluss at jeg det kommer en del ekstra bivirkninger med 150 mg som jeg ikke syns er noe trivelige.. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 Skrevet 12. april 2015 Men 150 mg gjør meg rar følelsesmessig, og jeg får nesten "verre" nedstemthet med 150 mg. Pluss at jeg det kommer en del ekstra bivirkninger med 150 mg som jeg ikke syns er noe trivelige.. Det skal ikke være lett... Kanskje prøve en annen medisin? Anonymous poster hash: 0a4f8...1ea 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. april 2015 Skrevet 13. april 2015 Nei, økningen var fordi fastlegen min fortalte at det var mest vanlig å bruke 150 mg. Men har gått ned til 75 mg igjen, og merker stor forskjell på følelsene. Selv om jeg kanskje er litt mindre emosjonell enn tidligere, og tyr ikke så lett til tårene som jeg har gjort før. Så trenger kanskje ikke det å være ene og alene negativt?! Det kan synes som om dette er den riktige dosen for deg. Noen trenger å få dempet noe av det overdrevne føleriet sitt. På den annen side bør en ikke være følelsesflat. Så igjen "Den Gyldne Middelvei" er det beste. 0 Siter
lille_myyy Skrevet 13. april 2015 Forfatter Skrevet 13. april 2015 Det kan synes som om dette er den riktige dosen for deg. Noen trenger å få dempet noe av det overdrevne føleriet sitt. På den annen side bør en ikke være følelsesflat. Så igjen "Den Gyldne Middelvei" er det beste. Men føler kanskje 75 mg er for lite, jeg vet ikke. Har i det siste fått tilbake en del av destruktiviteten og selvhatet. Usikkerheten er tilbake og jeg føler meg så mislykket. Jobber med å endre tankegang hele tiden, og prøver å ta meg i de tankene før de blir for store. Endrer fokus, prøver å gjøre noe for å distrahere de tankene, men likevel har jeg fått tilbake den sorgfølelsen som jeg ikke kan forklare hvorfor jeg har.. Forstår også at det har med dagsformen og gjøre, men de dårlige dagene kommer oftere enn det har gjort på en stund. Og jeg sover. Og sover. Og blir aldri uthvilt. Er da medisinen riktig, både mtp dosering og type medisin? Syns jo det fungerte i begynnelsen, men kan jo ha vært placebo? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.