stjernestøv Skrevet 10. april 2015 Forfatter Skrevet 10. april 2015 Hei! Universet hjelper deg neppe, skal du bli frisk må du begynne forholde deg til realiteten og ikke alt det der tullet. Jeg har litt tro jeg på at menneskermed visse problemer kan få det bedre uten medisiner, men jeg tror ikke de får det om de tviholder på fantasier om ting som ikke fins. Når du skriver om sånt så tenker jeg det er litt sykt, Hvis du før har blitt syk av medisinkutt, syns jeg du skal tenke mer på hvordan dette påvirker din familie, som er glad i deg, enn dine egne lyster. De er forståelige nok, men fornuft er viktigere. Nå må du gi deg, det er ikke fantasier. Jeg tror nok universet kan hjelpe meg, og hvorfor være så negativ? Det kan jo gå bra. 0 Siter
kaprif Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 Jeg har troa på at gud kan hjelpe. Men da må man jo selvfølgelig tro på en kjærlig gud. Tanken på det spirituelle og gud og slikt kan også gi mennesker frykt, frykt og angst skaper sykdom hos mennesker, så da kan det få et negativt utslag på folk. Du må nesten finne din vei og din tro Stjernestøv. Medisiner er gode å ha når man ikke greier å sortere lenger, og ikke greier å beherske frykten sin. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. april 2015 Forfatter Skrevet 11. april 2015 Jeg har troa på at gud kan hjelpe. Men da må man jo selvfølgelig tro på en kjærlig gud. Tanken på det spirituelle og gud og slikt kan også gi mennesker frykt, frykt og angst skaper sykdom hos mennesker, så da kan det få et negativt utslag på folk. Du må nesten finne din vei og din tro Stjernestøv. Medisiner er gode å ha når man ikke greier å sortere lenger, og ikke greier å beherske frykten sin. Jeg har tro på en kjærlig gud, et kjærlighetsfylt univers. Jeg må være takknemlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.