AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 Tar seroquel, cipralex og lamictal mot bp-lidelse. Har så lyst til å kutte ut cipralexen siden jeg føler meg så følelsemessig flat. Spesielt evnen til å føle glede. Synes jeg blir mer deprimert jo mer antidep. jeg tar. Hva er fordelene med seroquel kontra cipralex? Er drittlei medisiner generelt, og har lyst til å slutte på alle. Hvorfor kan jeg ikke være normal som andre folk? Hvorfor MÅ jeg ha disse medisinene? Grrr.... hyyyl... osv.! (((( Anonymous poster hash: e7e94...a26 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 Hvis du nå ikke er mye deprimert burde korrekt dose med Lamictal (vanligvis 2-400 mg) og Seroquel (300 mg) være tilstrekkelig. Med disse dosene fast, er det lite å tape på et seponeringsforsøk med Cipralex. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 Hvis du nå ikke er mye deprimert burde korrekt dose med Lamictal (vanligvis 2-400 mg) og Seroquel (300 mg) være tilstrekkelig. Med disse dosene fast, er det lite å tape på et seponeringsforsøk med Cipralex. Tusen takk for svar! Bare et spørsmål i forb. med det. : Tror du jeg kan bråslutte på Cipralex og gå direkte opp til 300 mg Seroquel? Bruker 20 mg Cipralex, 200 mg Lamictal og bare 25 mg Seroquel nå. Tenker om kanskje Seroquel kan erstatte Cipralexen med èn gang sånn at jeg ikke får seponeringssymptomer av Cipralex hvis jeg går rett på 300 mg Seroquel istedet. Litt dårlig til å forklare, men håper du forstår hva jeg mener...? Takknemlig hvis du vil svare på dette også. Jeg vet du ikke kan svare akkurat meg helt konkret hva jeg burde og kan gjøre siden du ikke kjenner meg, men jeg vil bare vite på generelt grunnlag om dette går an. Anonymous poster hash: e7e94...a26 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 Du må gå gradvis opp til 300 mg. Om du har 25 mg tabletter, kan du øke med 50 mg per kveld. Etter at du har kommet opp på 300 mg, kan du redusere Cipralex. Jeg anbefaler at du går noen uker på 10 mg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 Du må gå gradvis opp til 300 mg. Om du har 25 mg tabletter, kan du øke med 50 mg per kveld. Etter at du har kommet opp på 300 mg, kan du redusere Cipralex. Jeg anbefaler at du går noen uker på 10 mg. Kjempefint! Takker så mye! Anonymous poster hash: e7e94...a26 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.