Gjest Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 At vi skal flytte. Og det går bedre enn ventet. Folk forstår. Iallefall så sier de ikke noe negativt slik de har gjort før. Om de snakker negativt om det seg imellom driter jeg i, bare jeg slipper å høre det. Jeg er lettet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 At vi skal flytte. Og det går bedre enn ventet. Folk forstår. Iallefall så sier de ikke noe negativt slik de har gjort før. Om de snakker negativt om det seg imellom driter jeg i, bare jeg slipper å høre det. Jeg er lettet. Så bra 0 Siter
Gjest Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 Så bra Ja, det er så godt at du aner ikke. Det har ligget svært tungt på meg. Har vært stresset og urolig av det. Men nå er det over. Takk for all støtten jeg fikk her inne 0 Siter
laban Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 Ja, det er så godt at du aner ikke. Det har ligget svært tungt på meg. Har vært stresset og urolig av det. Men nå er det over. Takk for all støtten jeg fikk her inne Sikkert en stor lettelse - lykke til med salg og flytting og god helg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.