stjernestøv Skrevet 11. april 2015 Skrevet 11. april 2015 (endret) Det er jo flere her som har skrevet at man føler seg bedre når man slutter på ap, da forsvinner alle bivirkningene. I går følte jeg at jeg hadde kontakt med kjærligheten og hadde positive tanker, i dag føler jeg meg ikke så bra. Gikk en tur og jeg følte meg rar, følte at jeg gikk på bomull og ble svett i hendene. Er dette seponeringsbivirkninger? Sykdommen skal jo ikke komme tilbake på uker og måneder, hvorfor blir jeg som dette? Er så skuffet og lei meg. Vil jo føle meg bra og være positiv og glad, ikke rar og fjern i hodet. Får også frysninger, vil dette gå over? Noen som har opplevd lignende? Nå er jeg lei av dette styret. Hva er det med meg? Hvorfor klarer jeg det ikke, dette livet? Misunner dem som kan gå ute og føle seg bra uten alt dette tullet, faen ta meg. Ikke en gang noen dager uten medisiner går bra, hva er det med meg? Endret 11. april 2015 av stjernestøv 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. april 2015 Forfatter Skrevet 11. april 2015 Har jo tenkt på alt jeg er takknemlig for, og takknemlighet får en inn på en bra frekvens. Men nå tenker jeg at jeg er missa, og da synker jo frekvensene og jeg tiltrekker meg negative ting. Hadde håpet jeg skulle klare det, men det er vel ikke for sent enda? Hvordan få positive tanker og følelser? Tenke på gode minner gjør jeg og, men er like kvalm og uvel. Jeg forventer vel resultat for kjapt? Må gi det litt tid? 0 Siter
slabbedask Skrevet 11. april 2015 Skrevet 11. april 2015 Har jo tenkt på alt jeg er takknemlig for, og takknemlighet får en inn på en bra frekvens. Men nå tenker jeg at jeg er missa, og da synker jo frekvensene og jeg tiltrekker meg negative ting. Beklager å si det, men dette høres ut som psykdom spør du meg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. april 2015 Forfatter Skrevet 11. april 2015 Beklager å si det, men dette høres ut som psykdom spør du meg. Sykdom? Er tilbakefall kommer jo ikke på flere måneder i tilfelle? Skal jo egentlig føle meg bra nå, forstår det virkelig ikke. Skulle ønske noen visste var dette er. 0 Siter
Psykojenta Skrevet 11. april 2015 Skrevet 11. april 2015 Sykdom? Er tilbakefall kommer jo ikke på flere måneder i tilfelle? Skal jo egentlig føle meg bra nå, forstår det virkelig ikke. Skulle ønske noen visste var dette er. Et tilbakefall kan komme med en gang og... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. april 2015 Forfatter Skrevet 11. april 2015 Et tilbakefall kan komme med en gang og... Ikke ifølge nhd og frosken. Og jeg leser i en bok om disse tingene, det er jo ikke noe jeg finner på men jeg tror på det. Jeg tror universet kan hjelpe meg, det er bare jeg som gjør det feil. Det er så frustrerende. Jeg vil jo klare det, jeg vil virkelig. 0 Siter
slabbedask Skrevet 11. april 2015 Skrevet 11. april 2015 Ikke ifølge nhd og frosken. NHD skrev senest i går: Tilbakefall av sykdom pga for tidlig slutt med medisin kan komme fra alt mellom et par uker og et halvt år. Og det er vel en god stund siden du begynte å trappe ned? 0 Siter
Psykojenta Skrevet 11. april 2015 Skrevet 11. april 2015 Ikke ifølge nhd og frosken. Og jeg leser i en bok om disse tingene, det er jo ikke noe jeg finner på men jeg tror på det. Jeg tror universet kan hjelpe meg, det er bare jeg som gjør det feil. Det er så frustrerende. Jeg vil jo klare det, jeg vil virkelig. Jeg har da fått tilbakefall ganske raskt etter kutting av medisiner, derfor kan jeg si det 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. april 2015 Forfatter Skrevet 11. april 2015 NHD skrev senest i går: Tilbakefall av sykdom pga for tidlig slutt med medisin kan komme fra alt mellom et par uker og et halvt år. Og det er vel en god stund siden du begynte å trappe ned? Var ikke det snakk om depresjon? Ja det er noen uker siden jeg trappet ned, men det er ikke lenge jeg har vært helt uten medisiner. Hadde gledet meg til å føle meg bra, hadde jeg fått den gleden skulle jeg fått meg selv på rett kjøl. Så nei dette forstår jeg ikke, men det er nok noe jeg gjør feil. Kanskje jeg ikke har nok følelser til å klare det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. april 2015 Forfatter Skrevet 11. april 2015 Jeg har da fått tilbakefall ganske raskt etter kutting av medisiner, derfor kan jeg si det Ok, da håper jeg det ikke er tilbakefall. Tar du medisiner nå? 0 Siter
Psykojenta Skrevet 11. april 2015 Skrevet 11. april 2015 Ok, da håper jeg det ikke er tilbakefall. Tar du medisiner nå? Ja, tar Cipralex, Fluanxol og Seroquel 0 Siter
slabbedask Skrevet 11. april 2015 Skrevet 11. april 2015 Var ikke det snakk om depresjon? Forstod det slik at det gjaldt generelt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. april 2015 Forfatter Skrevet 11. april 2015 Ja, tar Cipralex, Fluanxol og Seroquel Og du føler deg helt bra? Får heller ta 1 mg risperdal da til jeg får det mer til. Men jeg må ha følelser hvis det skal gå. 0 Siter
Psykojenta Skrevet 11. april 2015 Skrevet 11. april 2015 (endret) jeg ble dårligere med psykoseproblematikk. Nei, jeg er ikke bra..driver fortsatt og trapper opp Seroquel igjen. Trappa opp idag faktisk. Endret 11. april 2015 av Psykojenta 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. april 2015 Forfatter Skrevet 11. april 2015 Forstod det slik at det gjaldt generelt. Da så. 0 Siter
slabbedask Skrevet 11. april 2015 Skrevet 11. april 2015 Så nei dette forstår jeg ikke, men det er nok noe jeg gjør feil. Kanskje jeg ikke har nok følelser til å klare det. Nei, det er ikke noe du gjør feil. Like lite som en med diabetes gjør noe feil hvis h*n ikke klarer seg uten medisiner. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. april 2015 Forfatter Skrevet 11. april 2015 jeg ble dårligere med psykoseproblematikk. Nei, jeg er ikke bra..driver fortsatt og trapper opp Seroquel igjen. Trappa opp idag faktisk. Det er en forbannelse. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. april 2015 Forfatter Skrevet 11. april 2015 Nei, det er ikke noe du gjør feil. Like lite som en med diabetes gjør noe feil hvis h*n ikke klarer seg uten medisiner. Vil ikke ha den sykdommen, trodde jeg kunne gjøre noe med det. Det skal gå. Kanskje jeg gir opp for lett. 0 Siter
frosken Skrevet 11. april 2015 Skrevet 11. april 2015 Ikke ifølge nhd og frosken. Og jeg leser i en bok om disse tingene, det er jo ikke noe jeg finner på men jeg tror på det. Jeg tror universet kan hjelpe meg, det er bare jeg som gjør det feil. Det er så frustrerende. Jeg vil jo klare det, jeg vil virkelig. Her har du misforstått litt. Når vi sier at tilbakefall kan komme etter en stund, så gjelder det for de som _ikke_ umiddelbart opplever å bli verre. Selv om man synes at ting fungerer supert umiddelbart etter seponering, så vil ofte det komme en forverring innen tre måneder. Mange vil umiddelbart merke at sykdommen forverres når medisiner seponeres. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. april 2015 Forfatter Skrevet 11. april 2015 Her har du misforstått litt. Når vi sier at tilbakefall kan komme etter en stund, så gjelder det for de som _ikke_ umiddelbart opplever å bli verre. Selv om man synes at ting fungerer supert umiddelbart etter seponering, så vil ofte det komme en forverring innen tre måneder. Mange vil umiddelbart merke at sykdommen forverres når medisiner seponeres. Ja vel da har jeg misforstått. Synd det skal være sånn, er skikkelig skuffet. Får ikke fred fra dette visst, er ikke sterk nok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.