DoleMari Skrevet 11. april 2015 Skrevet 11. april 2015 Jeg er så forbanna ( ja, jeg sier forbanna) lettrørt. Det gjør at jeg vet jeg kommer til å bli så rørt i konformasjon når det er bildefremvisning fra vedk. var liten. Det samme skjedde sist, og samboer sa etterpå at han visste jeg kom til å begynne å grine. Selvølgelig ikke grine, grine, men kjempe for å holde tilabake tårene... Vil det si at jeg har vært deprimert i flere år siden jeg gråter av noen bilder som vises fram? Hva f... er det meg? Eller jeg så langt nede over lengre tid at jeg ikke skøjnner det selv kanskje.. Jeg har ikke lyst å gå. Jeg er for svak nå. 0 Siter
DoleMari Skrevet 11. april 2015 Forfatter Skrevet 11. april 2015 Jeg er så forbanna ( ja, jeg sier forbanna) lettrørt. Det gjør at jeg vet jeg kommer til å bli så rørt i konformasjon når det er bildefremvisning fra vedk. var liten. Det samme skjedde sist, og samboer sa etterpå at han visste jeg kom til å begynne å grine. Selvølgelig ikke grine, grine, men kjempe for å holde tilabake tårene... Vil det si at jeg har vært deprimert i flere år siden jeg gråter av noen bilder som vises fram? Hva f... er det meg? Eller jeg så langt nede over lengre tid at jeg ikke skøjnner det selv kanskje.. Jeg har ikke lyst å gå. Jeg er for svak nå. Jeg klarer ikke å forlate katten min heller, enda den har det så godt. Det har liksom blitt det viktigste i livet mitt og sørge for at den har det godt. Er så redd for at den kjeder seg, siden vi ikke kan ha den ute, så gjør gjør alt for den hele tiden. Driver og tolker hele tiden hvordan den har det. Dette er jo ikke normalt! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. april 2015 Skrevet 11. april 2015 Jeg syns det er fint med folk som er lettrørte, men ikke noe særlig for deg hvis det plager deg. 0 Siter
frosken Skrevet 11. april 2015 Skrevet 11. april 2015 Jeg er så forbanna ( ja, jeg sier forbanna) lettrørt. Det gjør at jeg vet jeg kommer til å bli så rørt i konformasjon når det er bildefremvisning fra vedk. var liten. Det samme skjedde sist, og samboer sa etterpå at han visste jeg kom til å begynne å grine. Selvølgelig ikke grine, grine, men kjempe for å holde tilabake tårene... Vil det si at jeg har vært deprimert i flere år siden jeg gråter av noen bilder som vises fram? Hva f... er det meg? Eller jeg så langt nede over lengre tid at jeg ikke skøjnner det selv kanskje.. Jeg har ikke lyst å gå. Jeg er for svak nå. Det er mange som griner litt i konfirmasjoner. Betyr sannsynligvis bare at du bryr deg om konfirmanten:-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 Skrevet 11. april 2015 "Det gjør at jeg vet jeg kommer til å bli så rørt i konformasjon når det er bildefremvisning fra vedk. var liten. Det samme skjedde sist, og samboer sa etterpå at han visste jeg kom til å begynne å grine. Selvølgelig ikke grine, grine, men kjempe for å holde tilabake tårene..." Jeg snufser ved slike anledninger og er ikke deprimert Anonymous poster hash: 212a1...1ac 0 Siter
DoleMari Skrevet 11. april 2015 Forfatter Skrevet 11. april 2015 Tusen takk, dere! Jeg har vel ikke et helt normalt forhold til følelser kanskje. Jeg har en samboer som er veldig motsatt, så kanskje jeg fort føler at jeg overreagerer, uten å skylde på han altså! Ja, jeg er jo veldig glad i vedkommende:) 0 Siter
DoleMari Skrevet 11. april 2015 Forfatter Skrevet 11. april 2015 Tror dere det er greit å strikke en jakke i konfirmanten, i tillegg til penger selvsagt. Er det greit å gi i konfirmasjon eller burde jeg vente til bursdagen? Har så lyst å strikke noe fint. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 Skrevet 11. april 2015 Tror dere det er greit å strikke en jakke i konfirmanten, i tillegg til penger selvsagt. Er det greit å gi i konfirmasjon eller burde jeg vente til bursdagen? Har så lyst å strikke noe fint. Strikkeplagg er kanskje mer bursdaggave og høst tenker jeg, men aner ikke hva konfirmanten vil sette pris på Anonymous poster hash: 212a1...1ac 0 Siter
frosken Skrevet 11. april 2015 Skrevet 11. april 2015 Tror dere det er greit å strikke en jakke i konfirmanten, i tillegg til penger selvsagt. Er det greit å gi i konfirmasjon eller burde jeg vente til bursdagen? Har så lyst å strikke noe fint. Jeg tror konfirmanten vil sette stor pris på en jakke. Niesen min fikk Fanakofte til sin konfirmasjon fra en tante, og hun har brukt den masse i årene etterpå. 0 Siter
Gjest Skrevet 11. april 2015 Skrevet 11. april 2015 Tror dere det er greit å strikke en jakke i konfirmanten, i tillegg til penger selvsagt. Er det greit å gi i konfirmasjon eller burde jeg vente til bursdagen? Har så lyst å strikke noe fint. Jeg tror det blir en suksess 0 Siter
DoleMari Skrevet 11. april 2015 Forfatter Skrevet 11. april 2015 Da er jeg igang. Jeg skal ikke skryte på meg noen Fanakofte;) Men jeg strikker en tunika med hullemønster som jeg tror blir pent. I tillegg slipper jeg å tenke så mye når jeg strikker. Et spørsmål til: Er det greit å gi litt mindre i penger da. Jeg synes det blir urettferdig hvis hun skal få samme beløp som den forrige konfimanten, i tillegg til jakke. Er litt opptatt av det skal være helt rettferdig ( 0 Siter
DoleMari Skrevet 11. april 2015 Forfatter Skrevet 11. april 2015 Da er jeg igang. Jeg skal ikke skryte på meg noen Fanakofte;) Men jeg strikker en tunika med hullemønster som jeg tror blir pent. I tillegg slipper jeg å tenke så mye når jeg strikker. Et spørsmål til: Er det greit å gi litt mindre i penger da. Jeg synes det blir urettferdig hvis hun skal få samme beløp som den forrige konfimanten, i tillegg til jakke. Er litt opptatt av det skal være helt rettferdig ( Skrev jeg tunika...hehe.. mente selvfølgelig cardigan/jakke. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 11. april 2015 Skrevet 11. april 2015 (endret) Tror dere det er greit å strikke en jakke i konfirmanten, i tillegg til penger selvsagt. Er det greit å gi i konfirmasjon eller burde jeg vente til bursdagen? Har så lyst å strikke noe fint.Kjempefin gave, men husk å strikke den stor nok!Husker selv jeg raskt vokste fra konfirmasjonkjolen min, og generelt fikk jeg i tenårene stort sett klær som var akkurat passe eller knapt det, og som fort ble for små.Synes ikke du behøver å gi penger i tillegg, men dette føler du best på selv. Endret 11. april 2015 av Xtra 0 Siter
DoleMari Skrevet 11. april 2015 Forfatter Skrevet 11. april 2015 Kjempefin gave, men husk å strikke den stor nok! Husker selv jeg raskt vokste fra konfirmasjonkjolen min, og generelt fikk jeg i tenårene stort sett klær som var akkurat passe eller knapt det, og som fort ble for små. Synes ikke du behøver å gi penger i tillegg, men dette føler du best på selv. Ja, strikker litt større enn hun er:) Jeg tror jeg ender meg å gi penger også. Hadde jeg sydd en bunad hadde det liksom være litt annerledes:) Men jeg tror jo aldri det jeg lager blir fint nok;) 0 Siter
gardia Skrevet 12. april 2015 Skrevet 12. april 2015 Å være lettrørt er vel et tegn på at du er veldig følsom og har mye empati og det er vel aldri feil. At du strikker er jo bare kjempe flott ,det tar både tid og er mye arbeid og koster en del pengene, så istedenfor å bare ta penger ut av minibanken og putte dem i en konvolutt så er det en mer personlig og omtenksom gave.Og selvfølgelig kan du gi mindre penger da. 0 Siter
DoleMari Skrevet 12. april 2015 Forfatter Skrevet 12. april 2015 Å være lettrørt er vel et tegn på at du er veldig følsom og har mye empati og det er vel aldri feil. At du strikker er jo bare kjempe flott ,det tar både tid og er mye arbeid og koster en del pengene, så istedenfor å bare ta penger ut av minibanken og putte dem i en konvolutt så er det en mer personlig og omtenksom gave.Og selvfølgelig kan du gi mindre penger da. Takk! Skulle gjerne vært litt mindre følsom, men det er vel bare sånn jeg er ( blitt). Vokter over katten som det skulle vært babyen min. Føler så mye kjærlighet for det usklydige vesenet at det nesten gjør vondt:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.