AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 Skrevet 11. april 2015 Noen av dere som er i et forhold? Hvordan får dere det til å fungere? Møtte dere personen dere er i forhold med før eller etter diagnosen? Anonymous poster hash: ae44d...03c 0 Siter
missmas Skrevet 11. april 2015 Skrevet 11. april 2015 Var i et forhold i Tyrkia mange herrens år etter diagnosen og det var ingen problemer 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. april 2015 Skrevet 11. april 2015 I vår "Bipolarskole" har vi nå hatt snart 150 pasienter. Sgs alle har møtt sammen med partner. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 Skrevet 11. april 2015 Jeg har ikke fått bekreftet diagnosen enda, men mye tyder på at jeg er bipolar. Jeg har hatt samme partner gjennom mange år. Han er en flott, tålmodig mann. Forholdet har blitt satt på prøve noen ganger, men det gjør det vel i alle forhold? Anonymous poster hash: 5bec8...9e6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.