AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 Skrevet 12. april 2015 Vil dere som har fått diagnosen panikkangst fortelle om hvem som ga dere diagnosen og hvilken symptomer dere har? Tar dere medisiner for det? Hilsen ei som tror hun kan ha panikkangst men ikke fått diagnostisert det ennå.Anonymous poster hash: 72dfa...a80 0 Siter
slabbedask Skrevet 12. april 2015 Skrevet 12. april 2015 (endret) Vil dere som har fått diagnosen panikkangst fortelle om hvem som ga dere diagnosen Det klare jeg å komme frem til selv, men det var fastlegen som gav den offisielle diagnosen. og hvilken symptomer dere har? Svimmelhet, kvalme, hjertebank, hetetokter, uvirkelighetsfølelse, etc. Tar dere medisiner for det? Cipralex. Endret 12. april 2015 av slabbedask 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. april 2015 Skrevet 12. april 2015 http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/5692-panikklidelse/#entry30229 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 Skrevet 12. april 2015 Vil dere som har fått diagnosen panikkangst fortelle om hvem som ga dere diagnosen og hvilken symptomer dere har? Tar dere medisiner for det? Hilsen ei som tror hun kan ha panikkangst men ikke fått diagnostisert det ennå.Anonymous poster hash: 72dfa...a80 Legevaktslege ga meg diagnose første gang jeg fikk panikkanfall. Lå på sengen og leste til eksamen. Hårene reiste seg i nakken og jeg fikk følelsen av ikke å få puste. Pappa kjørte meg til legevakten hvor jeg tydelig fikk noe beroligende da jeg var helt ute og trodde jeg var i ferd med å stryke med. Senere i livet utviklet jeg angst for angst, har hatt masse ulike sympttomer. Uvirkelighetsfølelse, hyperventilering, hjertebank, svettetokter, tankekjør/kaos, mye fysiske plager (svimmelhet, nummenhet, nakkestivhet, vondt i magen, stressfølelse osv osv. Jeg har også utviklet angst for sykdommer og død. Ingen medisinering fast, forsøkte AD (helvetes mye bivirkninger). Benzo/beroligende i perioder ved behov, Anonymous poster hash: d70e2...763 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.