Madelenemie Skrevet 13. april 2015 Skrevet 13. april 2015 Hei! Jeg skulle finne noe til Slabbedask, en studie, men som kom jeg over denne powerpointen fra Ullevål, epilepsienheten, Ser at på bilde 12 m.fl stilles spørsmål rundt spikes på eeg ved autisme, Så mange som 60% ser ut til å ha dette mønsteret med spikes på eeg spesielt frontalt. Om du finner ut noe mer, får noen flere svar ang. dette og vil dele de med meg blir jeg glad. Det er var da mange som hadde det? Sikkert derfor min psykiater som er pensjonist sa at dette klarer man skille fra epilepsi, hun trodde det kun skyldtes min autisme. Litt lettet at jeg skal inn her da:-) de har tydeligvis god kompetanse, at jeg fikk dette på eeg vil de klare skille fra epilepsi om det skyldes kun autisme. Syns litt interessant at man finner sånt:-) http://www.oslo-universitetssykehus.no/SiteCollectionDocuments/Om%20oss/Avdelinger/Kirurgi%20og%20nevrofag/Avdeling%20for%20kompleks%20epilepsi/Foredrag/Foredrag_Nakken_20120206.pdf 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.