missmas Skrevet 17. april 2015 Skrevet 17. april 2015 På gata, på bussen ser jeg vilt fremmede som er versjoner av meg selv som gir tegn ang fremtiden eller viser hva kunne ha vært Utrolig slitsomt for hodet mitt 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. april 2015 Skrevet 17. april 2015 På gata, på bussen ser jeg vilt fremmede som er versjoner av meg selv som gir tegn ang fremtiden eller viser hva kunne ha vært Utrolig slitsomt for hodet mitt Det har vel med sykdommen din å gjøre, men hvis du ikke pleier å ha det sånn er det jo et dårlig tegn? 0 Siter
XbellaX Skrevet 17. april 2015 Skrevet 17. april 2015 På gata, på bussen ser jeg vilt fremmede som er versjoner av meg selv som gir tegn ang fremtiden eller viser hva kunne ha vært Utrolig slitsomt for hodet mitt Tilstrekkelig medisinert? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 Skrevet 17. april 2015 På gata, på bussen ser jeg vilt fremmede som er versjoner av meg selv som gir tegn ang fremtiden eller viser hva kunne ha vært Utrolig slitsomt for hodet mitt Høres ikke friskt ut. Anonymous poster hash: f9651...bd4 0 Siter
missmas Skrevet 18. april 2015 Forfatter Skrevet 18. april 2015 Tilstrekkelig medisinert? 125*2 lihionit og 20 mg abilify, hva mer kan man gjøre 0 Siter
XbellaX Skrevet 18. april 2015 Skrevet 18. april 2015 125*2 lihionit og 20 mg abilify, hva mer kan man gjøre Hva sier din behandler? 0 Siter
frosken Skrevet 18. april 2015 Skrevet 18. april 2015 På gata, på bussen ser jeg vilt fremmede som er versjoner av meg selv som gir tegn ang fremtiden eller viser hva kunne ha vært Utrolig slitsomt for hodet mitt Følges du opp av dps nå? For meg kan det høres ut som om du ikke er godt nok medisinert. Synes du skal kontakte behandler rett etter helgen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.