Gå til innhold

Snø/prikkesyn/energi

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Er det vanlig at "ting" beveger seg litt? Folk man ser på og det man ellers ser på, er det normalt å se luften rundt vibrere?  ser du vel at det er bevegelse...som prikker? En ekstrem versjon av det er når jeg er syk, da ser jeg mye snø (som snøen på tv), da kan det være i farger og. Ei venninne har det av og til, hun kaller det prikkesyn. Jeg ser som regel prikker, det forverrer seg hvis jeg blir syk. Det er jo bevist at alt er energi, ting er egentlig ikke fast. Tingene rundt blir umatrealistisk, ser du det? Er det vanlig at folk ser det?

Gjest gjesteleser
Skrevet

Dette er hallusinasjoner. Det fins ikke energier man kan se, hverken ting eller mennesker har aura. Dette er en del av sykdommen din.

stjernestøv
Skrevet

Dette er hallusinasjoner. Det fins ikke energier man kan se, hverken ting eller mennesker har aura. Dette er en del av sykdommen din.

Jovisst finnes det aura og det er mange som kan se det, bare lurte på dette med bevegelse...om folk ser det eller om det er helt stille.  Alt kan vibrere på en måte, det er vel ikke bare jeg som ser det? Snakket med de andre her om det i går, og når jeg forklarte det sa de at de også så det. Alt er ikke helt stille, er det noe med alle oss da? 

stjernestøv
Skrevet

En ting til som er vanskelig, hvordan finner man egentlig gleden inni seg selv ?

litt_anerledes
Skrevet

Jo jeg ser også ting som beveger seg i spesial lys forhold som lys i snø og prikker også men er ikke sikker om det er hallusinasjoner eller hva de er. nå er 43 men jeg så bevegende ting når jeg var barn. da lurte jeg ikke på hva de er før jeg ble syk som depresjon eller hva det måtte være. nå begynner jeg lure på hva det er noen som kan  svare på  dette?

stjernestøv
Skrevet

Jo jeg ser også ting som beveger seg i spesial lys forhold som lys i snø og prikker også men er ikke sikker om det er hallusinasjoner eller hva de er. nå er 43 men jeg så bevegende ting når jeg var barn. da lurte jeg ikke på hva de er før jeg ble syk som depresjon eller hva det måtte være. nå begynner jeg lure på hva det er noen som kan  svare på  dette?

Jeg tror det kalles andre dimensjoner. 

litt_anerledes
Skrevet

Jeg tror det kalles andre dimensjoner. 

Kunne du forklare litt detaljert hva mener pls

stjernestøv
Skrevet

Kunne du forklare litt detaljert hva mener pls

Ikke fysiske dimensjoner, det er syv av dem. Det er bla der ånder beveger seg, noen ganger kan vi se inn i disse dimensjonene. Jeg har sett inn i flere av dem, men mest den astrale verden tror jeg. 

litt_anerledes
Skrevet

Ikke fysiske dimensjoner, det er syv av dem. Det er bla der ånder beveger seg, noen ganger kan vi se inn i disse dimensjonene. Jeg har sett inn i flere av dem, men mest den astrale verden tror jeg. 

finnes det noe behandlinger for å bli kvitt, vet du noe om det takk for at du svarer

stjernestøv
Skrevet

finnes det noe behandlinger for å bli kvitt, vet du noe om det takk for at du svarer

Antipsykotika hjelper for å bli kvitt det, det stenger igjen mine kanaler. Jeg takler det ikke godt nok. 

AnonymBruker
Skrevet

Okay takk da er det ikke langt unna fra hallusinasjoner ikke sant

Anonymous poster hash: 1a9a3...09a
stjernestøv
Skrevet

Okay takk da er det ikke langt unna fra hallusinasjoner ikke sant

Anonymous poster hash: 1a9a3...09a

Nei det er ikke det, det kan bli overveldende. Men det som var interessant var jo at mine familiemedlemmer så også dette, svakere enn meg men de så det. Derfor lurte jeg på om andre så det, det trenger jo ikke alltid være sykt. Det er når alt det åndelige overtar hverdagen det blir sykt, vi skal tross alt fungere i hverdagen også. Noe jeg ikke gjør nå, men det er ikke pga det åndelige. Det er pga medisiner og sykdommen. 

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig at "ting" beveger seg litt? Folk man ser på og det man ellers ser på, er det normalt å se luften rundt vibrere?  ser du vel at det er bevegelse...som prikker? En ekstrem versjon av det er når jeg er syk, da ser jeg mye snø (som snøen på tv), da kan det være i farger og. Ei venninne har det av og til, hun kaller det prikkesyn. Jeg ser som regel prikker, det forverrer seg hvis jeg blir syk. Det er jo bevist at alt er energi, ting er egentlig ikke fast. Tingene rundt blir umatrealistisk, ser du det? Er det vanlig at folk ser det?

Min mor hadde det. Det viste seg å være begynnende netthinneløsning.

Så - det kan være psykotisk. Det kan være noe med hjernen. Det kan være noe med netthinnen i øynene.

Uansett - verdt å ta seg en sjekk hos legen. 

Anonymous poster hash: 81664...269

stjernestøv
Skrevet

Min mor hadde det. Det viste seg å være begynnende netthinneløsning.

Så - det kan være psykotisk. Det kan være noe med hjernen. Det kan være noe med netthinnen i øynene.

Uansett - verdt å ta seg en sjekk hos legen. 

Anonymous poster hash: 81664...269

Min venninne gikk til øyenlege med prikkesynet, men det var ikke noe galt med øynene. Hun er BP. Jeg har også vært endel til øyenlege i livet mitt. Jeg fikk vite det hadde med psykose å gjøre, men når folk som ikke er psykotisk og har det kan det ikke være det. Og jeg er ikke psykotisk nå. 

stjernestøv
Skrevet

Er det noe som heter åndelig psykose?

Jeg har ikke akkurat vært noe typisk schizofren eller schizoaffektivt tilfelle. Tingene mine er på et åndelig plan og ikke typisk psykotisk. Jeg tviler sånn nå på at jeg har vært psykotisk.

Skrevet

Er det noe som heter åndelig psykose?

Jeg har ikke akkurat vært noe typisk schizofren eller schizoaffektivt tilfelle. Tingene mine er på et åndelig plan og ikke typisk psykotisk. Jeg tviler sånn nå på at jeg har vært psykotisk.

Jeg tviler ikke på det.

stjernestøv
Skrevet

Jeg tviler ikke på det.

Er det åndelig da?

Skrevet

Er det åndelig da?

Jeg mente å svare på den siste setningen i innlegget ditt. Jeg er ikke i tvil om at du har vært psykotisk flere ganger.

stjernestøv
Skrevet

Jeg mente å svare på den siste setningen i innlegget ditt. Jeg er ikke i tvil om at du har vært psykotisk flere ganger.

Ok, men jeg har også hatt åndelige opplevelser. F.eks det å se lys, det er vakkert og de var alltid med meg. Jeg tror det finnes vakre dimensjoner, men jeg kom i kontakt med de mørke også. Sånn er det når du er redd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...