AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 Skrevet 18. april 2015 Jeg har nettopp startet med seroquel depot 50 mg! Har brukt den ei uke nå. Etter jeg startet med den (i tillegg til at jeg er veldig trøtt) har jeg våknet om natta og vært gjennomvåt av svette, jeg er også nummen i tunga og "litt utenfor meg selv"/forvirra/sier feil ord/føler meg full. Jeg skjelver også veldig i hender og rundt munnen. Får også økt angst når det nærmer seg neste dose. Er det sannsynlig at disse bivirkningene vil forsvinne? Foreløpig har jeg liten effekt og følte meg egentlig bedre før jeg starta m seroquel. Jeg er også bekymret for langtidseffekten av seroquel (tarsive dyskinesa, vektøkning osv) er dette vanlige bivirkninger? Jeg bruker de mot angst og tilbakevendende depresjoner (muligens bipolar) Anonymous poster hash: 14a99...697 0 Siter
usikker Skrevet 18. april 2015 Skrevet 18. april 2015 Vektøkning = stor, veldig stor... Og veldig vanlig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.