Caylee Skrevet 18. april 2015 Skrevet 18. april 2015 Er det normalt å bli så sint på seg selv at man slår seg helv i hodet? Så hardt at man lurer på om man har fått hjernerystelse? 0 Siter
ISW Skrevet 18. april 2015 Skrevet 18. april 2015 Nei det er absolutt ikke normalt. Hva var årsaken til at du gjorde det? 0 Siter
Caylee Skrevet 18. april 2015 Forfatter Skrevet 18. april 2015 Nei det er absolutt ikke normalt. Hva var årsaken til at du gjorde det? Jeg har begynt å gjøre hver gang jeg er kjempesint på meg selv. Så har skjedd flere ganger 0 Siter
Gjest Skrevet 18. april 2015 Skrevet 18. april 2015 Det blir nok ikke regnet som normalt, men du er nok ikke alene. Jeg håper det er greit at jeg stiller et annet spørsmål i denne tråden. Er det normalt å bli så sint at en har lyst til å slå seg i hodet eller noe annet destruktivt? Jeg legger til dette spørsmålet for jeg lurer på om det er reaksjoner og følelser som er så forskjellig blant folk, eller om det er viljen eller det å klare å holde igjen som er forskjellige. 0 Siter
Caylee Skrevet 18. april 2015 Forfatter Skrevet 18. april 2015 Det blir nok ikke regnet som normalt, men du er nok ikke alene. Jeg håper det er greit at jeg stiller et annet spørsmål i denne tråden. Er det normalt å bli så sint at en har lyst til å slå seg i hodet eller noe annet destruktivt? Jeg legger til dette spørsmålet for jeg lurer på om det er reaksjoner og følelser som er så forskjellig blant folk, eller om det er viljen eller det å klare å holde igjen som er forskjellige. Godt spørsmål. Jeg tror kanskje det er begge deler. 0 Siter
Gjest Skrevet 18. april 2015 Skrevet 18. april 2015 Så du programmet NHD la ut link til for noen dager siden? Den handlet om arv, miljø og personlighet. Vi har ihvertfall fått utdelt forskjellige gener som påvirker oss, men vi kan gjøre det beste ut av de. Men utfordringene er forskjellige hos oss alle. 0 Siter
XbellaX Skrevet 18. april 2015 Skrevet 18. april 2015 Jeg har begynt å gjøre hver gang jeg er kjempesint på meg selv. Så har skjedd flere ganger Da ville jeg latt vær å gjøre det, og forsøkt å finne andre måter å få ut sinne på. Hva tenker du om det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 Skrevet 18. april 2015 Jeg har begynt å gjøre hver gang jeg er kjempesint på meg selv. Så har skjedd flere ganger hva var det som gjorde deg så sint da? Anonymous poster hash: 808cc...fc3 0 Siter
Trine Skrevet 18. april 2015 Skrevet 18. april 2015 Jeg kan bli så sint at jeg har lyst til å slå hodet hardt i veggen, men så tenker jeg at det nok ikke er så veldig lurt så da lar jeg være. Drar meg i håret og slår hodet i en pute istede. Nesten samme effekt, man bare slipper å få vondt 0 Siter
FGT Skrevet 18. april 2015 Skrevet 18. april 2015 Er det normalt å bli så sint på seg selv at man slår seg helv i hodet? Så hardt at man lurer på om man har fått hjernerystelse? Kjenner til noe som blir det. De blir ikke bare sint på andre men også på seg selv. Tror at det kan ha noe med å ikke ha ralistiske forventninger til seg selv og andre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 Skrevet 18. april 2015 Er det normalt å bli så sint på seg selv at man slår seg helv i hodet? Så hardt at man lurer på om man har fått hjernerystelse? Nei, det er ikke normalt. Lurere å banne. Anonymous poster hash: 4ed22...96e 0 Siter
frosken Skrevet 18. april 2015 Skrevet 18. april 2015 Er det normalt å bli så sint på seg selv at man slår seg helv i hodet? Så hardt at man lurer på om man har fått hjernerystelse? Jeg tror ikke nødvendigvis det er unormalt å bli veldig sint på seg selv, men det er ikke normalt å velge å slå seg selv i hodet. Har du begynt med en ny variant av selvskading? 0 Siter
Caylee Skrevet 18. april 2015 Forfatter Skrevet 18. april 2015 Så du programmet NHD la ut link til for noen dager siden? Den handlet om arv, miljø og personlighet. Vi har ihvertfall fått utdelt forskjellige gener som påvirker oss, men vi kan gjøre det beste ut av de. Men utfordringene er forskjellige hos oss alle. Nei, men så i tråden. Det er sant men begyner bli gal av å reagere for sterkt hele tiden 0 Siter
Caylee Skrevet 18. april 2015 Forfatter Skrevet 18. april 2015 Da ville jeg latt vær å gjøre det, og forsøkt å finne andre måter å få ut sinne på. Hva tenker du om det? Som hva? Når det skjer bare gjør jeg det fordi er så dritt lei meg selv 0 Siter
Caylee Skrevet 18. april 2015 Forfatter Skrevet 18. april 2015 hva var det som gjorde deg så sint da? Anonymous poster hash: 808cc...fc3 Mye rart. Som for eksempel at jeg ikke klarer noe som helst 0 Siter
Caylee Skrevet 18. april 2015 Forfatter Skrevet 18. april 2015 Jeg kan bli så sint at jeg har lyst til å slå hodet hardt i veggen, men så tenker jeg at det nok ikke er så veldig lurt så da lar jeg være. Drar meg i håret og slår hodet i en pute istede. Nesten samme effekt, man bare slipper å få vondt Smart egentlig. Bra du klarer å unngå det 0 Siter
Caylee Skrevet 18. april 2015 Forfatter Skrevet 18. april 2015 Kjenner til noe som blir det. De blir ikke bare sint på andre men også på seg selv. Tror at det kan ha noe med å ikke ha ralistiske forventninger til seg selv og andre. Sant. 0 Siter
Caylee Skrevet 18. april 2015 Forfatter Skrevet 18. april 2015 Nei, det er ikke normalt. Lurere å banne. Anonymous poster hash: 4ed22...96e oppskrytt 0 Siter
Caylee Skrevet 18. april 2015 Forfatter Skrevet 18. april 2015 Jeg tror ikke nødvendigvis det er unormalt å bli veldig sint på seg selv, men det er ikke normalt å velge å slå seg selv i hodet. Har du begynt med en ny variant av selvskading? Ja, tror det. Men vet ikke helt om det er så mye bedre. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. april 2015 Skrevet 19. april 2015 Er det normalt å bli så sint på seg selv at man slår seg helv i hodet? Så hardt at man lurer på om man har fått hjernerystelse? Nei, det er ikke normalt. Diagnosen hjernerystelse forutsetter bevisstløshet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.