Gå til innhold

Hva gir mest rus følelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nikotin, benzo, alkohol? Rekkefølge??

Anonymous poster hash: 4fecd...6e3

stjernestøv
Skrevet

Syns ikke benzo og nikotin gir rus, så det må bli alkohol det da. 

Skrevet

Kjenner opp til flere som er høye på Jesus. Prøvd det?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan anbefale å bli rusa på livet. Helt bivirkningsfritt!  :)

Anonymous poster hash: 2d278...561
Skrevet

Jeg blir ikke rusa på verken benzo eller nikotin så jeg er enig med stjernestøv her. Men kjenner folk som blir rusa på benzo og ble forbauset over det.

AnonymBruker
Skrevet

Om man ikke er vant til nikotin, kan det å prøve Skruf sin sterkeste snus gi en rus.... 

Jeg ble lurt til å prøve en gang. Mistet følelsen i beina og måtte geleides inn på stua... det gikk helt rundt for meg. Sku tro det var heroin jeg prøvde hoho :)

Nei, den beste rusen - det er det man har i seg selv. 

Det å kunne le - det kan være en hysterisk morsom film, stand up comedy, det kan være en morsom samtale med en venn, det kan være å leke med barn........... det kan være gleden over å bestige en fjelltopp.... om du liker det ekstreme - så kan det være følelsen av å henge i løse luften i en hanglider.

Rus trenger ikke være verken narkotika, nikotin eller annet....... 

Anonymous poster hash: 9ab3b...14b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker best snus og cola uten sukker. Om det ikke gir rus, i veldig sterk forstand så gir det velvære. Kaffein og nikotin... Mine to største laster... Jeg drømmer fortsatt omtrent hver natt att jeg har begynt å røyke igjenn, hehe. men det får være i drømme.

Benzo gir mest en slags følelse av ro, og ikke så mye en rus.

Alkohol gir meg angst og ikke så mye mer.

Marihuana ga meg enda værre angst.

Anonymous poster hash: 0ebd5...0a9
Skrevet (endret)

Sex :D

Sjokolade, trening, kaffe.

Endret av Maglor
AnonymBruker
Skrevet

Suse avgårde ned bratte fjellveier på sykkel, med vakker natur på alle kanter. :) Ellers trenger man ikke innta rusmidler for å oppleve rusfølelser. Det er så mangt som kan utløse det. Av og til får også jeg rusfølelse "av ingenting", fulgt av noen aldeles "nydelige depresjoner".

Men av de du nevner, er min opplevelse av rekkefølgen (fra mest til minst): Alkohol. Nikotin har jeg vel opplevd en rusfølelse av. Benzo jeg har prøvd synes jeg ikke har gitt noen rusfølelse. (Det er vel heller ikke derfor jeg har tatt dem).

Anonymous poster hash: eae88...004

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...