stjernestøv Skrevet 20. april 2015 Skrevet 20. april 2015 Siden jeg har schizoaffektiv lidelse burde jeg ikke få en opptur snart? Kan ikke huske når sist var jeg, men de årene uten medisiner hadde jeg mange oppturer. Det var ekstatisk av og til og det var herlig, savner det mye. Vil ha det igjen, eller går det ikke når jeg tar medisiner? Nå blir jeg bare dårlig når jeg slutter med dem, hva skal jeg gjøre? Hva med å prøve en liten dose abilify? Føler meg jo ikke bra på risperdal, og orker så lite. 0 Siter
XbellaX Skrevet 20. april 2015 Skrevet 20. april 2015 Hvordan går det med oppfølgingen? Prater du fortsatt med psyk spl? Var det risperdal du reduserte noe på i vinter? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. april 2015 Forfatter Skrevet 20. april 2015 Hvordan går det med oppfølgingen? Prater du fortsatt med psyk spl? Var det risperdal du reduserte noe på i vinter? Ja han kommer hver fjortende dag, kommer i morgen. Det var risperdal ja, og etter jeg sluttet noen dager ble det ikke det samme. Merker jo at når jeg har redusert har jeg fått mer plager, og jeg har begynt å kjenne energi i kroppen og i kveld har kanalene vært aktive. Da skjer det iallefall noe, men liker ikke å føle meg rar. Derfor jeg tenkte jeg kunne prøvd noe ant, abilify. Det er lenge siden jeg har prøvd dem. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. april 2015 Forfatter Skrevet 20. april 2015 Er det ikke opptur når jeg er aktiv dag og natt? Satt og skrev om nettene og chattet med folk på nettet, noen ganger satt jeg i telefonen hele natten helt til ungene skulle på skolen. Så skrev jeg mer og malte mye, jeg skrev også til ulike instanser og klaget på behandlingen de ga oss. Skrev e.poster til lærere og BV. Var virkelig engasjert. Noen ganger var det ekstatisk for jeg var så glad, lysene var med meg. Satt på musikk og danset masse for jeg var så lykkelig, hvor har det blitt av dette? Og NHD hører dette til schizoaffektiv eller har jeg feil diagnose? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. april 2015 Forfatter Skrevet 21. april 2015 Skal ihvertfall til psykiater neste uke. Er det ingen her som har schizoaffektiv? Jeg trodde jo jeg kunne ha BP fordi jeg svingte sånn tidligere, men nå er det en stund siden. La meg til og med inn for å få ny utredning, der fikk jeg schizofreni men de kunne ikke utelukke schizoaffektiv. Jeg får vel flere oppturer? Kan det gå flere år imellom? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. april 2015 Forfatter Skrevet 21. april 2015 Greit, jeg skjønner når jeg ikke er ønsket. Takk for meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.