AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 Skrevet 21. april 2015 Jeg har eupf og mange år med traumer bak meg. Står på ganske mange medisiner: 10 mg abilify, 600 mg lamictal, seroquel ved behov og zoloft 150 mg. Jeg sliter med panikkanfall, men jeg har også en del generell angst. Jeg sliter i relasjoner og det gjør meg deprimert. Føler meg så lett avvist. Nå er jeg deprimert, og jeg har mye tankekaos og indre smerte. Følelse av å være frakoblet. I dag fikk jeg en ny følelse; jeg følte omgivelsene mine var fremmede. Som om jeg var i en fremmed by! Jeg får ikke prate med behandler før om en uke. Hadde satt pris på råd fra deg NHD. Bør jeg øke zoloften? Er 150 mg nok til å "drepe" en depresjon? Hvordan stiller det seg med angsten? Jeg klarer snart ikke mer. Anonymous poster hash: 2c079...974 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. april 2015 Skrevet 21. april 2015 For panikkanfall og depresjon er det nok mest å hente på å øke Zoloft. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 Skrevet 21. april 2015 For panikkanfall og depresjon er det nok mest å hente på å øke Zoloft. Ok, får øke zoloft til 200 mg tenker jeg. Takk for svar:)Anonymous poster hash: 2c079...974 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.