Gå til innhold

Naturfotografering og psykisk helse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kom jeg på hva jeg skulle skrive til Trine:-D

Hahahaha....noen ganger babler du skriftlig :P Ikke at det du skriver er dumt altså, det er det ikke. Men fint du kom på hva du skulle skrive til meg :D Det var godt sagt syns jeg.

Skrevet (endret)

Hahahaha....noen ganger babler du skriftlig :P Ikke at det du skriver er dumt altså, det er det ikke. Men fint du kom på hva du skulle skrive til meg :D Det var godt sagt syns jeg.

:D

Jeg er jo ei autistdame :lol:

Kan jeg ikke snakke, ja så skriver jeg! og det til nhd blir irritert i øynene..

Hadde min mann lest, alt jeg skriver, da hadde nok han holdt seg like mye for øynene som jeg holder meg for ørene.

kanksje ordet babling bør ha flere nyanser, skrivebabling, bableskrivehysteri, babbel-og-tulleflokeri, babbel-bibbel-og-bobbel, bobbelbableri, bibleribobbebabbel, bibbelerebubbel-bla-bla osv...

Men vi må overlate til nhd å diagnostisere skrivebabbel :lol: og ikke minst definere ordet skrivebabbel ;)

Endret av Madelenemie
Skrevet

:D

Jeg er jo ei autistdame :lol:

Kan jeg ikke snakke, ja så skriver jeg! og det til nhd blir irritert i øynene..

Hadde min mann lest, alt jeg skriver, da hadde nok han holdt seg like mye for øynene som jeg holder meg for ørene.

kanksje ordet babling bør ha flere nyanser, skrivebabling, bableskrivehysteri, babbel-og-tulleflokeri, babbel-bibbel-og-bobbel, bobbelbableri, bibleribobbebabbel, bibbelerebubbel-bla-bla osv...

Men vi må overlate til nhd å diagnostisere skrivebabbel :lol: og ikke minst definere ordet skrivebabbel ;)

Ja, men så er det vel Norsk språkråd som må avgjøre om skrivebabling er et ord.

Skrevet

Ja, men så er det vel Norsk språkråd som må avgjøre om skrivebabling er et ord.

ja ja,

men selv de trenger råd ;)

kanskje jeg får råde dem jeg da:-)

Skrevet

ja ja,

men selv de trenger råd ;)

kanskje jeg får råde dem jeg da:-)

Ja, gjør det. De vet jo ikke sine arme råd :P Nei, vent, det var Revenka det kanskje ;)

Skrevet

Når du skriver flittig brukt begynte jeg å tenke på før når vi måtte bruke film. Måtte tenke oss godt om før vi trykker på utløseren. Det var ikke billig å ta bilder. I dag kan jeg ta ti bilder av samme motiv for jeg vil ha et skikkelig. Det kunne jeg ikke gjort med de gamle kameraene. Men jeg klarer nå aldri å slette noe, så jeg fyller opp lagringsplasser. Plukker bare ut noen til visning.

Nettopp slik var det ja. Og det var enda dyrere å filme. Jeg kan heller ikke slette noe, hvis det ikke er teknisk dårlig, me jeg beskjærer ofte bilder.

Skrevet

Ja, gjør det. De vet jo ikke sine arme råd :P Nei, vent, det var Revenka det kanskje ;)

;)

Det er nok mye sannhet i Reveenka ;)

Visste du at vi med autisme ikke har fantasi? Vi er så fantasiløse at det er et symptom på autisme :o ?

Jeg er også så fantasiløs, det jeg gjør er å spinne videre på ord, det er autistisk, det å lage egne ord, sa min psykiater, det er et tegn på autisme sa hun/de:-)

da jeg fortalte om ugler og øgler og andre ting, sa hun jeg var søt :wub: Det sier hun enda, men de der egne ordene, de, de er veeldig autistiske :D

Det ble inni meg en underfinurlig glede.

Skrevet

;)

Det er nok mye sannhet i Reveenka ;)

Visste du at vi med autisme ikke har fantasi? Vi er så fantasiløse at det er et symptom på autisme :o ?

Jeg er også så fantasiløs, det jeg gjør er å spinne videre på ord, det er autistisk, det å lage egne ord, sa min psykiater, det er et tegn på autisme sa hun/de:-)

da jeg fortalte om ugler og øgler og andre ting, sa hun jeg var søt :wub: Det sier hun enda, men de der egne ordene, de, de er veeldig autistiske :D

Det ble inni meg en underfinurlig glede.

Det hadde vært fint om du og trine opprettet en egen tråd til diskutere andre ting. Det blir vanskeligere å finne det som tråden handler om.

Skrevet

Nettopp slik var det ja. Og det var enda dyrere å filme. Jeg kan heller ikke slette noe, hvis det ikke er teknisk dårlig, me jeg beskjærer ofte bilder.

Har du redigeringsprogram?

Skrevet

Det hadde vært fint om du og trine opprettet en egen tråd til diskutere andre ting. Det blir vanskeligere å finne det som tråden handler om.

Ok

Kanskje vi skal begynne selge rosiner sammen, så takk for rådet.:-)

Da skal jeg komme tilbake til saken når vi tar bilde av rosinene:-)

Skrevet

Ja, jeg har det.

Hvilket har du, og er du fornøyd?

Jeg har lastet ned noen gratisversjoner som jeg har lekt meg med i kveld. Kan være greit å finne ut hvilke behov jeg har før jeg kjøper. Hvis det da er nødvendig å kjøpe.

Skrevet

Hvilket har du, og er du fornøyd?

Jeg har lastet ned noen gratisversjoner som jeg har lekt meg med i kveld. Kan være greit å finne ut hvilke behov jeg har før jeg kjøper. Hvis det da er nødvendig å kjøpe.

Ja jeg er fornøgd med Pinnacle studie 14. HD   har hatt det i noen år nå

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...