Gå til innhold

Er dere lei av meg?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Isåfall forstår jeg det og kan prøve å holde meg unna, ta en pause kanskje. Jeg har skrevet ganske mye her inne, er vel en av dem som bor her. Blir det for mange tråder av faste brukere, eller er det greit? Hva mener du?

Skrevet

Nei :)

De eneste jeg blir litt lei av, er de som stiller samme spørsmål (eller lignende spørsmål) 15 ganger på rad i nye tråder. Det gjør jo ikke du!

Skrevet

Isåfall forstår jeg det og kan prøve å holde meg unna, ta en pause kanskje. Jeg har skrevet ganske mye her inne, er vel en av dem som bor her. Blir det for mange tråder av faste brukere, eller er det greit? Hva mener du?

Jeg er ikke lei deg.:-)

stjernestøv
Skrevet

Nei :)

De eneste jeg blir litt lei av, er de som stiller samme spørsmål (eller lignende spørsmål) 15 ganger på rad i nye tråder. Det gjør jo ikke du!

Ok, trodde jeg var en av de jeg, har jo skrevet mye om medisiner frem og tilbake. Er jo forståelig om folk blir lei. 

stjernestøv
Skrevet

Jeg er ikke lei av deg :) Enig med isw her.

Takk :) Tenkte det var på tide jeg begrenset meg litt.

stjernestøv
Skrevet

Jeg er ikke lei deg.:-)

Takk :)

stjernestøv
Skrevet

Jeg får sånne følelser og fornemmelser, sykepleieren sa jeg måtte sjekke det ut før jeg tok det som sannhet. 

Skrevet

Ok, trodde jeg var en av de jeg, har jo skrevet mye om medisiner frem og tilbake. Er jo forståelig om folk blir lei. 

Dette med medisiner er en privat sak, samt en sak mellom deg og legen din.

Jeg ville personlig ikke gjort det du gjorde, men det betyr ikke at jeg ikke respekterer det du gjør og at du snakker om det. Og det gjør ikke at jeg blir lei av deg.

Vi er alle forskjellige og må få gjøre forskjellige ting.

stjernestøv
Skrevet

Dette med medisiner er en privat sak, samt en sak mellom deg og legen din.

Jeg ville personlig ikke gjort det du gjorde, men det betyr ikke at jeg ikke respekterer det du gjør og at du snakker om det. Og det gjør ikke at jeg blir lei av deg.

Vi er alle forskjellige og må få gjøre forskjellige ting.

Nei det var vel dumt av meg å kutte helt ut, var bare så lei. Nå skal jeg endelig få snakke med en psykiater, da blir det sikkert forandring på medisinene. Ja alle er jo forskjellige :)

Skrevet

Nei det var vel dumt av meg å kutte helt ut, var bare så lei. Nå skal jeg endelig få snakke med en psykiater, da blir det sikkert forandring på medisinene. Ja alle er jo forskjellige :)

Skjønner at du blir lei når du får mye bivirkninger.

Jeg har på et vis greid å "optimalisere" medisineringen akkurat slik at den gir passe effekt og minst mulig bivirkninger. Det har tatt flere år med prøving og feiling.

Jeg har landet på Zeldox 20 mg x 3 (20 mg morgen, ettermiddag og kveld), samt 150 mg Zoloft (100 mg morgen og 50 mg kveld). På det meste tok jeg 40 mg Zeldox 3 ganger om dagen og 400 mg Zoloft.

Skrevet

Selvfølgelig ikke lei av deg:) Men håper du kommer deg litt mer ut?

stjernestøv
Skrevet

Skjønner at du blir lei når du får mye bivirkninger.

Jeg har på et vis greid å "optimalisere" medisineringen akkurat slik at den gir passe effekt og minst mulig bivirkninger. Det har tatt flere år med prøving og feiling.

Jeg har landet på Zeldox 20 mg x 3 (20 mg morgen, ettermiddag og kveld), samt 150 mg Zoloft (100 mg morgen og 50 mg kveld). På det meste tok jeg 40 mg Zeldox 3 ganger om dagen og 400 mg Zoloft.

Så bra du har funnet en grei løsning :) Syns du tar mye medisin jeg da. 

stjernestøv
Skrevet

Selvfølgelig ikke lei av deg:) Men håper du kommer deg litt mer ut?

Takk :) Har iallefall sittet endel på altanen i sola, men det blir visst regn igjen snart. Jeg liker sol og blå himmel.

Skrevet

Takk :) Har iallefall sittet endel på altanen i sola, men det blir visst regn igjen snart. Jeg liker sol og blå himmel.

Høres deilig ut. Jeg sitter også på altanen og nyter sol og planter litt:)

Katten er hos veterinæren. Må opererer øyet, stakkar... den hadde en bittskade da vi fikk ham og det ble ikke bedre. Gleder meg til å få ham hjem:) 

stjernestøv
Skrevet

Høres deilig ut. Jeg sitter også på altanen og nyter sol og planter litt:)

Katten er hos veterinæren. Må opererer øyet, stakkar... den hadde en bittskade da vi fikk ham og det ble ikke bedre. Gleder meg til å få ham hjem:) 

Herlig med fint vær  :D Fikk lyst å plante litt jeg også nå, får ta det neste gang det kommer fint vær. Stakkars katten da, men godt det finnes hjelp. Her ligger katten ute og soler seg, liker best sol han og. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...