Gå til innhold

Hvordan finner man seg selv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo meningen at man skal finne seg selv. Finne ut hva man vil bli, om man vil gifte seg, ha kjæreste eller være singel, få barn eller ikke, være tykk eller tynn, finne hobbyer. Men hva når man ikke vet? Hvordan finner man seg selv?

Anonymous poster hash: 520de...348

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

En del av det du spør om kommer av seg selv om du ikke aktivt gjør noe for å endre det.

Spiser du når du er sulten og ikke ellers, havner du på en bestemt vekt.

Treffer du DR, vil du være kjærest med denne og sannsynligvis gifte dere og få barn.

Hva man skal bli? Kan være vanskelig. Velg det som interesserer deg OG der det er jobbmuligheter.

Hobby. Det er bare å prøve over noe tid. Da finner en ut om det fenger.

Skrevet (endret)

Det er jo meningen at man skal finne seg selv. Finne ut hva man vil bli, om man vil gifte seg, ha kjæreste eller være singel, få barn eller ikke, være tykk eller tynn, finne hobbyer. Men hva når man ikke vet? Hvordan finner man seg selv?

Anonymous poster hash: 520de...348

Det kan ta lang tid for noen å finne seg selv.det kan være ganske forvirrende .Problemet er at en finner for mye, og hva skal en velge. Men det er heller ikke så enkelt,  for det er så mye en vil. Jeg tror nok det er det beste å vite sånn nogenlunde hvem er, hva slags evner en har, og har et mål i livet eller med livet  før en går hen å gifte seg og får barn. Jeg vil ikke si at jeg enda har funnet helt meg selv, og jeg tror heller ikke det er det viktigste for meg lenger. men identiteten min blir heller hva jeg er i stand til å gjøre og få til i livet.

Endret av FGT

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...