Gå til innhold

Antisosial

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg er antisosial jeg. Noe galt er det. Noe i den retningen. Bra at jeg ikke vil noe da. Gjør ikke den verste skaden med bare naving. Kunne vært verre.

Anonymous poster hash: dc91d...ba0
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg er antisosial jeg. Noe galt er det. Noe i den retningen. Bra at jeg ikke vil noe da. Gjør ikke den verste skaden med bare naving. Kunne vært verre. Anonymous poster hash: dc91d...ba0

Jeg tror jeg er psykopat. Er det det samme som antisosial?

Anonymous poster hash: 06942...7c8

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg er antisosial jeg. Noe galt er det. Noe i den retningen. Bra at jeg ikke vil noe da. Gjør ikke den verste skaden med bare naving. Kunne vært verre.

Hvilke egenskaper er det du har eller mangler som gjør at du føler at du er antisosial ?

Selv føler jeg meg antisosial siden jeg ikke har det minste spor av skyld og skam og empati følelser og ikke bryr meg om andre mennesker, men jeg er jo veldig lat og som deg uten mål så jeg går ikke rundt å raner og stjeler som de andre (værre) antisosiale gjør så det er jo bra i og for seg

Anonymous poster hash: 21c78...66b

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke egenskaper er det du har eller mangler som gjør at du føler at du er antisosial ?

Det er ingenting ved meg som er ekte, alt er bare et spill, men jeg klarer ikke annet, fordi det ikke finnes noe. Annet enn slike basale ting som f.eks. fisker føler, som frykt, eller ubehag ved sult.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingenting ved meg som er ekte, alt er bare et spill, men jeg klarer ikke annet, fordi det ikke finnes noe. Annet enn slike basale ting som f.eks. fisker føler, som frykt, eller ubehag ved sult.

Synes ikke du virker antisosial, føler du er i et litt annent område, men det er bare min "følelse" da jeg er jo ingen ekspert eller noe slikt.

Antisosiale synes jeg er "slemme" mens du er mer at du føler du er slem mens ordenlige slemme folk synes ikke de er slemme de bare er slemme og kjører på :)

AnonymBruker
Skrevet

æsj kan ikke editere som "anonym", du føler du er slem eller føler at andre føler at du er slem*

Men håper det går bra med deg vennen uansett hva du driver på med for tiden, får håpe dolk pause gjør underverker ;)

AnonymBruker
Skrevet

Sitter jo bare her, må være en grunn til at folk ikke vil ha meg.

AnonymBruker
Skrevet

Det er en sånn hatklubb her, som sprer rykter om meg. Sier jeg er manipulerende psykopat, og har svindlet NAV. Men mange er hyggelig når jeg er på butikken, så jeg antar de ikke har gjort seg opp en mening, eller mener det nok er feil. Men jeg vet sannelig ikke jeg. Det er jo vanlig å være hyggelig når man jobber i butikk, og generelt prøver jo folk å være høflige mot folk de ikke kjenner. Men syns jeg hørte hun på apoteket så "jasså ja", når jeg hentet en bærepose med medisiner. Da mente hun kanskje at jeg ikke har svindlet NAV, siden jeg måtte ha en bærepose med medisiner. Eller jeg vet ikke om jeg "må" det, men folk tror jo det er nødvendig om man får resept. Selv om endel er skeptiske mot psykiatri da, men det er kanskje mest sannsynlig at de som jobber på apotek ikke er like skeptiske mot det som "arbeidskara". Det er de som "hater" meg, arbeidskara. De som jobber i industri eller anlegg. Håndverkere.

AnonymBruker
Skrevet

Det er en sånn hatklubb her, som sprer rykter om meg.

Ja hadde det vært en hatklubb så hadde det vært veldig bra. Problemet er jo selvsagt at det er ingen hatklubb og det er synd fordi da blir problemet ditt plutselig veldig mye værre å løse, og problemet vil følge deg selv om du fjerner deg fysisk fra den påståtte hatklubben. Det regner jeg med at du er enig i hvis du tenker deg om

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er en hatklubb. Hvorfor er det så rart at skulle være?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er en hatklubb. Hvorfor er det så rart at skulle være?

Ta deg en ferie utenombys da, se om hatklubben følger etter

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare manipulerer deg til å tro at jeg ikke er frisk i hodet... det må være sånn det er.

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg vet ikke. Jeg vet ingenting, egentlig.

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg vet ikke. Jeg vet ingenting, egentlig.

Hvor lenge er det siden du hadde ferie utenombys ? Tror det ville gjort deg godt med noen uker borte, Du kan for eksempel komme til byen min ;) Men OBS kan hende jeg er undercover hatklubb medlem som prøver å lokke deg ;) Vill teori men nok mer sannsynlig som din ;)

AnonymBruker
Skrevet

Nei takk, måtte blitt Texas, U S of A. Gått på Rockabilly-bar og drukket Jack. Straight, no junk in it.

AnonymBruker
Skrevet

Nei takk, måtte blitt Texas, U S of A. Gått på Rockabilly-bar og drukket Jack. Straight, no junk in it.

Just do it ;)

AnonymBruker
Skrevet

Just do it ;)

Hvordan lever man på norsk trygd over dammen? Prisnivået er vel lavere enn her.

AnonymBruker
Skrevet

antisosiale mangler vel evnen til å gruble over hva som er feil med dem? de er heller ikke selvkritiske, og plager seg selv med kvaler... De hadde vel og driti lang marsj i om folk så på de som snyltere....

men dette vet du jo.. ettersom dette er samme sak som du går å grubler deg frustrert over....

Anonymous poster hash: e005f...dfd
AnonymBruker
Skrevet

antisosiale mangler vel evnen til å gruble over hva som er feil med dem? de er heller ikke selvkritiske, og plager seg selv med kvaler... De hadde vel og driti lang marsj i om folk så på de som snyltere....

men dette vet du jo.. ettersom dette er samme sak som du går å grubler deg frustrert over....

Anonymous poster hash: e005f...dfd

Kan ikke grubling og selvkritikk være manipulering?

AnonymBruker
Skrevet

Nej, jag åker till kojs.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...