Gå til innhold

Er det noe spesielt man må utstråle?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste er mye mer opptatt av seg selv enn av deg.

Regner med at du også har det sånn - er mer opptatt av deg selv enn av alle andre :-)

Ja, det kan du nok trygt si jeg er.

Anonymous poster hash: 39907...0a4

Skrevet

Jeg vet ikke jeg. Det er bare å gå inn å Hegar forum eller vg nett så finner du masse hetsing av trygdede.

Anonymous poster hash: 6aa24...8eb

:-)

Men du må tenke på dette, at de som har tid, lyst, behov, for å hetse trygdede, ikke er helt ok selv.

De strever nok, på en eller annen måte:-) og det har de kanskje verken selvinnsikt i å se selv eller forståelse av.:-)

Jeg er så heldig å være i en frisk og stabil og god omgangskrets av mennesker, de er nok som flertallet, og de forstår :-)

og har heller ikke tid, til å henge timesvis på et forum, og ivertfall ikke for å hetse andre...

det har lite for seg.

Min mann har så mye å gjøre at han er ikke på forum.

Jeg har lettere for å være sosial på nettet enn i RL så jeg er her litt:-)

Men jeg har ikke ønske om å såre andre, hetse, osv... hadde jeg hatt sånne behov, hadde jeg hatt et stort problem, og

det er jeg ganske sikker på at mennesker som skriver vås og ræl har, på en eller annen måte:-)

AnonymBruker
Skrevet

Folk har fordommer mot meg fordi jeg er somalier - Blek huden din !

Folk har fordommer mot meg fordi jeg er jøde og ALLLLAHHH sier at folk som meg skal slaktes - Skjul at du er jøde !

Folk har fordommer mot meg fordi jeg er trygdet av psykiske årsaker ikke fysiske/synlige - Kjøp deg rullestol eller blek håret ditt slik at folk tror u er alderspensjonist!

Men, fra alvor til spøk, ja folk har fordommer, de er langt fra så utbredt som du føler at de er men de finnes, og det er veldig lite en får gjort med det, en kan prøve å forandre hvordan en ser ut men hva slags liv er det da? Nei gi F og så får de som har fordommer ha fordommene sine i fred

Anonymous poster hash: d33a5...327
AnonymBruker
Skrevet

Folk har fordommer mot meg fordi jeg er somalier - Blek huden din !

Folk har fordommer mot meg fordi jeg er jøde og ALLLLAHHH sier at folk som meg skal slaktes - Skjul at du er jøde !

Folk har fordommer mot meg fordi jeg er trygdet av psykiske årsaker ikke fysiske/synlige - Kjøp deg rullestol eller blek håret ditt slik at folk tror u er alderspensjonist!

Men, fra alvor til spøk, ja folk har fordommer, de er langt fra så utbredt som du føler at de er men de finnes, og det er veldig lite en får gjort med det, en kan prøve å forandre hvordan en ser ut men hva slags liv er det da? Nei gi F og så får de som har fordommer ha fordommene sine i fred

Anonymous poster hash: d33a5...327

Når mennesker mener så stygge ting om meg, så er det kanskje likegyldig at jeg er alene.

Anonymous poster hash: 39907...0a4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...