Gå til innhold

Takke psykologen mange år etter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har det også lett sånn med å legge ting bak meg,

jeg ville likevel oppsøkt en som kjente meg for å få hjelp videre.

For tiden greier jeg meg fint selv, men skulle jeg trenge hjelp igjen, er en fresh start, lite aktuelt,

da trenger jeg at noen kjenner meg, og det gjør mest av alt min gamle vakre gode snille psykiater :wub:

Så jeg syns du skal sende mail, eller kort, begge deler er ok, ikke påtrengende og for tiden er ikke mail særlig forpliktende.

Ja, det jeg også tenker

Skrevet

Ja, det jeg også tenker

:-)

Jeg har sluttet hos min psykiater,

sist, var det min psykiater som sendte mail, den første svarte jeg ikke på, den andre bekymrede svarte jeg på,

fordi min psykiater ble bekymret fordi jeg ikke svarte, jeg var bare veldig hektisk, begynte på et svar...men ble ikke ferdig.

etter den bekymrede mail svarte jeg fort, tok vel ca 2-3 min etter at jeg oppdaget den,

Det dette vitner om, er vel at etter mange år i terapi, blir man kjent, man er ikke da ferdig, selv om man teknisk sett er det.

man er blitt kjent, man bryr seg, man er som mennesker mer enn maskiner:-)

Har jeg erfart, og akkurat det er jo bra,:-)

Så jeg tror nettopp av den grunn er en mail eller et kort, jeg liker nok bedre mail, å foretrekke:-)

Selv om terapautene hjelper oss, til gode og selvstendige liv:-)

Så tror jeg ofte vi ikke glemmer hverandre, og da er det ofte hyggelig å høre litt om hvordan det rett og slett går:-)

AnonymBruker
Skrevet

Sant nok.

Anonymous poster hash: aed54...965

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...