Gå til innhold

Ekstrem svie ved vannlating


_subzero_

Anbefalte innlegg

Jeg fikk akutt for en uke siden svie ved vannlating, tenkte ikke noe over det akkurat der og da. Kansje jeg hadde en skade eller noe sånt.

Men når jeg våknet dagen etter og skulle pisse så var det så vondt at jeg omtrent ikke klarte å pisse. Vondt helt på tuppen av penis.Som om pisset var eddik og tuppen av penis var et åpent sår.

Fikk time hos legen og han var fast bestemt på at det måtte være Klhamydia, men kunne også være gonnore. Men usannsynelig mente han. Han ga meg Doxylin mot Khlamydia og tok urinprøve for å sjekke mot de to overnevnte.

Hørte ikke noe mere hele uken så jeg ringte i dag og prøven var negativ..... De skulle be legen ringe meg da mine symptomer ikke er borte.

Svingen ved vannlating er der enda men i mindre grad. Hvis jeg drikker mye vann og urinen blir nøytral så kan jeg pisse helt smertefritt, men til surere den er jo verre blir det.

I dag var det nesten smerte fritt men jeg begynte å få en trykk føllelse i skrittet, rundt pungen kansje mellom der et sted(Prostata??)

Jeg tenkte kansje det er at jeg har gått uten sex i over en uke. Prøvde å onanere for å se om trykk følelsen kom fra det. Trykket lettet med en gang men da ble svien og rødheten rundt urinåpningen helt jævlig igjen.. Når jeg skulle pisse så ble strålen splitta og spruta i alle kanter og jeg følte urinen stoppet opp i enden av penis på en måte.

Litt senere er trykk følelsen tilbake(Muligens jeg spenner meg pga bekymringer rundt hva svien i penis er)

Hva kan dette være? Må jo være en form for infeksjon. Og det er ikke klahmydia eller gonnore. Hva skal jeg gjøre? Blir snart gal for det er så vondt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er testet for urinveisinfeksjon? Om ikke så ta med deg en urinprøve (ikke etter at du har drukket litervis med vann, da blir urinen for tynn) til legen og få tatt en sjekk, tar bare noen minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

Jeg fikk akutt for en uke siden svie ved vannlating, tenkte ikke noe over det akkurat der og da. Kansje jeg hadde en skade eller noe sånt.

Men når jeg våknet dagen etter og skulle pisse så var det så vondt at jeg omtrent ikke klarte å pisse. Vondt helt på tuppen av penis.Som om pisset var eddik og tuppen av penis var et åpent sår.

Fikk time hos legen og han var fast bestemt på at det måtte være Klhamydia, men kunne også være gonnore. Men usannsynelig mente han. Han ga meg Doxylin mot Khlamydia og tok urinprøve for å sjekke mot de to overnevnte.

Hørte ikke noe mere hele uken så jeg ringte i dag og prøven var negativ..... De skulle be legen ringe meg da mine symptomer ikke er borte.

Svingen ved vannlating er der enda men i mindre grad. Hvis jeg drikker mye vann og urinen blir nøytral så kan jeg pisse helt smertefritt, men til surere den er jo verre blir det.

I dag var det nesten smerte fritt men jeg begynte å få en trykk føllelse i skrittet, rundt pungen kansje mellom der et sted(Prostata??)

Jeg tenkte kansje det er at jeg har gått uten sex i over en uke. Prøvde å onanere for å se om trykk følelsen kom fra det. Trykket lettet med en gang men da ble svien og rødheten rundt urinåpningen helt jævlig igjen.. Når jeg skulle pisse så ble strålen splitta og spruta i alle kanter og jeg følte urinen stoppet opp i enden av penis på en måte.

Litt senere er trykk følelsen tilbake(Muligens jeg spenner meg pga bekymringer rundt hva svien i penis er)

Hva kan dette være? Må jo være en form for infeksjon. Og det er ikke klahmydia eller gonnore. Hva skal jeg gjøre? Blir snart gal for det er så vondt

 

 

http://www.oslo-universitetssykehus.no/pasient/diagnoser-og-sykdommer/mycoplasma-genitalium-infeksjon

Anonymous poster hash: a63aa...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Når de tar sånn standard kjønnsykdom urinprøve testes ikke dette? Er det annen test for dette og vanlig urinveisinfeksjon? Siden jeg har brukt doxylin i en uke og symptomene ikke er borte må jeg kansje ha en annen type antibitoika da eller?

 

Symptomene har lettet litt. Feks så er det ikke ømt å trykke rundt urinrøret lengre og det klør ikke mere. Men det svir når jeg tisser om morgenen og etter penis har vært erigert. Jeg tørr ikke onanere eller ha sex grunnet ekstremt svie etterpå.

 

Samboeren min har også pluttselig fått blødning fra vagina. Hun mener selv det kommer fra urinrørsåpningen. Hun har time hos sin lege neste uke. Kan dette være samme årsak? Kan en vanlig urinveisinfeksjon ha smittet fra henne til meg? Eller må det være kjønnsykdom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette må legene deres finne ut av. Ta med urinprøver begge to, beskriv symptomer. Spørr lege om du er testet for det som er nevnt for deg i tråden. 



Anonymous poster hash: 7bb28...771
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har altså svien gitt seg. Men er fortsatt litt rød på tuppen. Og føler jeg må tisse mye.. 15-20 ganger om dagen. Tisser moderate mengder hver gang. Men føler at tisset "stopper opp" inne i penis eller at det er vanskelig å presse ut i starten. Også når jeg prøvde å onanere(for å sjekke om ting var ok) så følte jeg at spruten var svak i forhold til den pleier å være.. Det kom rikelige mengder men ikk noe trykk. Kjennes litt ut som det stopper opp et sted underveis eller at det er trangt.

 

Ingen smerter eller svie lengre.

 

Sente melding til legen og bedt om time igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakka med legen og han sa alt var negativt på urinprøven. Ikke Klamydia, ikke gonorre, ikke urinverisinfekjson.

 

Mente det kunne være noe som har irritert der. Såpe,eller noe jeg har spist. Men jeg har fortsatt problemer med å urinere spesielt hvis penis har vært/er erigert.

 

Strålen blir da splittet i alle kanter og det er vanskelig å trykke det ut. Føles som det er noe som blokkerer i tuppen som blir verre når den er erigert.

 

Også når jeg ejakulerer så er det liksom ikke noe sprut heller det bare kommer ut. Selv om mengden er samme som før og kraften føles det samme ut når jeg ejakulerer så føles det ut som det stopper opp litt i tuppen, som om noe der sakker ned "spruten". 

 

Men når den ikke er erigert så kan jeg pisse normalt når, bare startvansker føles som urinen går opp i penis og jeg må ta litt i for å få det ut tuppen. Men når jeg først før det ut så pisser jeg normalt. Tisser normale mengder og har ikke noe problem med å tømme blæren. Kuttet ut kaffe og pisser nå kansje 5-10 ganger om dagen noe som jo er normalt.

 

Nevnte dette for legen og han snakket om prostatitt noe han mente var veldig usansynlig at jeg hadde da jeg er "kun" 32 år.

 

Dette begynner å plage meg mye psykisk, føler nesten at hele manndommen min er borte. Jeg er nesten redd for å ha sex, redd for at det skal begynne å svi igjen. Har de to siste dagene begynt å småklø litt igjen inne i tuppen og det er litt små svie igjen. Ikke fullt så ille som det var men.

 

Hva skal jeg gjøre?? Blir snart gal

Endret av _subzero_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...