AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 Skrevet 3. mai 2015 Jeg har tatt serumkonsentrasjon av efexor på dosen 150 mg. Se vedlegg. Det står at konsentrasjonen av dosen er høyere enn forventet på min dose. Hva kan dette skyldes? Leververdiene mine er også litt økte, kan det være grunnen? At leveren min prosesserer medisinen for sakte? På hvilken serumkonsenttasjon kicker noradrenalineffekten inn? Har googlet og googlet men finner ikke. Anonymous poster hash: cd688...622 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 Skrevet 3. mai 2015 Her er vedleggetAnonymous poster hash: cd688...622 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. mai 2015 Skrevet 4. mai 2015 Det betyr at du nedbryter/metaboliserer venlafaxin noe langsommere enn gjennomsnittet. Siden en regner at NA-effekten kommer på doser >150 mg for gjennomsnittet, er det rimelig å tro at den kan være virksom hos deg som har noe høyere konsentrasjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.