issalja Skrevet 4. mai 2015 Skrevet 4. mai 2015 Hørte på sangen Hodet over vannet i går og synes den kan forklare min situasjon akkuratt nå. Jeg kjemper nemlig for å holde meg på overflaten om dagen. Her på overflaten har jeg fortsatt en viss kontroll, de negative tankene og motløsheten er der, men jeg kan fortelle meg selv at det skal bli bedre. Selv om enhver løsning føles feil, kan jeg håpe på at løsning snart blir riktig. Jeg kan stoppe tankene til en viss grad, jeg kan føle glede og kjærlighet selv om jeg er litt nedtrykt. Men noen ganger kommer det jeg frykter til overflaten og det er så mørkt - der er det ikke noe som helst håp for meg, der går verden under og jeg under med den. Der er jeg fullstendig handlingslammet. Heldigvis så er det ikke lenge jeg er der nede, det er mer som om det ligger under overflaten eller som et mørke som ligger latent i meg - jeg kjemper imot og krysser fingrene for at jeg klarer å ikke kjøre meg selv så langt ned. 0 Siter
Underbar Skrevet 4. mai 2015 Skrevet 4. mai 2015 Hørte på sangen Hodet over vannet i går og synes den kan forklare min situasjon akkuratt nå. Jeg kjemper nemlig for å holde meg på overflaten om dagen. Her på overflaten har jeg fortsatt en viss kontroll, de negative tankene og motløsheten er der, men jeg kan fortelle meg selv at det skal bli bedre. Selv om enhver løsning føles feil, kan jeg håpe på at løsning snart blir riktig. Jeg kan stoppe tankene til en viss grad, jeg kan føle glede og kjærlighet selv om jeg er litt nedtrykt. Men noen ganger kommer det jeg frykter til overflaten og det er så mørkt - der er det ikke noe som helst håp for meg, der går verden under og jeg under med den. Der er jeg fullstendig handlingslammet. Heldigvis så er det ikke lenge jeg er der nede, det er mer som om det ligger under overflaten eller som et mørke som ligger latent i meg - jeg kjemper imot og krysser fingrene for at jeg klarer å ikke kjøre meg selv så langt ned. Godt beskrevet. Akkurat slik har jeg det også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.