Gå til innhold

har lyst på en til...


redneck

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg har en sønn, han kom til verden med akutt keisersnitt. Da han var 14 dager, fikk jeg blodpropp i lunga. Jeg begynte da på fragminsprøyter, men gikk raskt over på marevan.Disse gikk jeg på i 6 mnd. (3,5-3,5-4) Jeg har hatt 4 spontanaborter før pga. små blodpropper i livmora.Derfor gikk jeg på albyl-e i hele svangerskapet. Det gikk jo veldig bra. Nå har jeg lyst på nr.2. Det jeg lurer på er om jeg må ta blodfortynnende fra første dagen jeg blir gravid ? Jeg har sprøyteskrekk, og gråt nesten hver dag mens jeg gikk på fragmin. Hele dagen ble ødelagt, jeg grudde meg til kvelden når jeg måtte stikkes, og sov dårlig om natta.Tenkte bare på sprøyta jeg skulle ha neste morgen. Jeg kan jo ikke ta marevan mens jeg er gravid, så...

Finnes det noen andre piller, eller holder det med albyl-e ??

Jeg har veldig lyst på fler barn, men orker ikke 9 mnd. med sprøyter morgen og kveld. Magen min så ikke ut, huden var hard og ru, og den var helt blå...

Må jeg bare slå meg til ro med at jeg ikke kan få fler barn, eller finnes det noen andre løsninger på dette ???

Vær så snill å svar meg, for det er dette som opptar tankene mine nesten hele dagen nå...

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Jeg tror det er gode muligheter for at du skal kunne få flere barn,men evt.risiko og behandling vil jeg overlate til en spesialist å vurdere,og anbefaler at du feks.retter spørsmålet til forum gynekologi.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Jan Petter Høeg,allmenlege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor til flere

Har du aldri tenkt på adopsjon? Visste du at dette er en like fantastisk måte å få barn på som det å føde selv? Mange velger å adoptere selv om de også har egenfødte barn. Noen velger det bl.a. for å slippe (flere) kompliserte svangerskap/fødsler.

Leger er dessverre altfor lite bevisst på å snakke med pasienter om dette gode alternativet.

Hvis dette med adopsjon er en tanke du aldri har tenkt, ville jeg foreslå at du tar en titt på emnet Adopsjon her på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du aldri tenkt på adopsjon? Visste du at dette er en like fantastisk måte å få barn på som det å føde selv? Mange velger å adoptere selv om de også har egenfødte barn. Noen velger det bl.a. for å slippe (flere) kompliserte svangerskap/fødsler.

Leger er dessverre altfor lite bevisst på å snakke med pasienter om dette gode alternativet.

Hvis dette med adopsjon er en tanke du aldri har tenkt, ville jeg foreslå at du tar en titt på emnet Adopsjon her på DOL.

Joda, men jeg er redd for at jeg ikke oppfyller kravene til adopsjon. Er ikke det veldig strengt ?

Vi har både hund og katt, og vi tjener ikke allverdens heller...

Legen min sa at jeg kunne adoptere ei 17 årig svensk blondine... :o)

Jeg er litt overgitt over systemet. Jeg er fullt i stand til å ta meg av noen unger til, men jeg tror aldri jeg kommer til å bli godtatt som adoptivmor....???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...